Wednesday, July 4, 2012

"You Are the Final Destination" - Sammul Chan


你是終點 《搜神記》 主題曲 - 陳鍵鋒

日日花開 增添幾多色彩
星雲流轉 憤人間多不安
早己置身於外 想給你的未來
時鐘就像個節拍

#曲解嫵媚 因為在劫難中會咆哮
多情姻緣 看世間爭執令我很執著

*縱然能較量月夜 亦或是星空翻越
只有你讓我發現 每天有不同的世界

光明和黑夜相通 想出巡任何時空
只有你讓我發現 你就是我要的終點 終點*

聽心靈帶去內心的真愛
莫言莫怪 凡人間多阻礙
不自覺的衝動 停不住的幻想
你讓我溫柔成風

Repeat #*

煩擾不休 實屬自然
等候再盡我所有
不必說你 簡單的溫柔
可剪斷眾多情節
黑夜 黑夜

Repeat *

Personal Note: Apparently, this was originally the theme song of the currently airing Mainland series "Sou Shen Ji", but was not used in the eventual broadcast version.

Nice song...like the fast tempo! Have always been a fan of Sammul's singing! :)

*Credits to sammultoy

No comments:

Post a Comment