Wednesday, June 22, 2011

"Ghetto Justice" Theme Song MV


"No Time for Regret" - Hanjin

沒時間後悔 《怒火街頭》 主題曲 - 陳奐仁

作曲/填詞/編曲/監製: 陳奐仁

*為甚麼自卑 幹嗎要後悔 Yeah Yeah
就算再多挫折 我都不認失敗
我不會流淚 沒時間後悔 Yeah Yeah
地上再多血跡我也得站起來

拜托 不是三歲小孩 太多 人想看我受害
幫我 口口聲聲的說 到頭來結果 還是一場空

誰說 我不能自己來 成功 用雙手建起來
掌握 好的機會不多 這是我的秀 又幹嗎不做

Repeat *

拜托 別煩我 我不在 再多的電話都不開
在做專輯但電腦開 有甚麼好說 用電郵說

結果 還是得自己來 合伙 把公司建起來
經過 這麼多的無奈 也是時候 該給自己點愛

Repeat **

Related post: "Ghetto Justice" Opening Theme Video

Personal Note: Don't like the song, but still prefer the version with MC Jin's rap....

*Credits to HKLOVE.org

1 comment:

  1. thats the radio version, not even TVB did that video....


    I wonder why TVB did not release Ghetto Justice TVB theme video long version?

    ReplyDelete