Updates on Twitter!

- "Legal Mavericks" Week 8: Sat. averaged 19.5 points; Sun. averaged 19.9 points.
- "The Unholy Alliance" Week 1: averaged 26.2 points, peaked at 27.4 points.
- "A General, a Scholar and a Eunuch" Week 4: averaged 26.5 points, peaked at 27.6 points.
- "The Tofu War" Promotional Clips 1-3
- "Nothing Special Force" will air after "Legal Mavericks" on September 24th @ 9:30pm.
- "Line Walker: The Prelude" will air after "The Unholy Alliance" on September 18th @ 9:30pm.
- "The Unholy Alliance" Theme Song MV
- 《跳躍生命線》 "Leaping Lifeline" Blessing Ceremony
- "The Unholy Alliance" Opening Theme Video & End Credits
- "A General, a Scholar and a Eunuch" Theme Song MV
- Priscilla Wong Joining "A General, a Scholar and a Eunuch" Sequel?
- "The Unholy Alliance" Theme Song (Full Version) & Sub Song

follow me on Twitter

Check the side bar for upcoming series updates!


List updated on Tuesday, August 15, 2017.

Sunday, June 3, 2012

Oriental Daily Interviews with Bobby Au Yeung

video

video

June 3, 2012
「花王」歐陽震華:宣萱最惡死

01

歐陽震華(Bobby)從視卅年演過無數劇集,帶給觀眾無限歡樂,是觀眾的開心果,雖然他的身形一日一日「長大」,但合作的花旦卻愈來愈年輕,近日甚至跟年輕廿三年的鍾嘉欣搭檔,實在令人妒忌,Bobby卻一於懶理,繼續肩負栽培花旦的偉大使命!Bobby將於一連五天,剖白卅年演藝工作的心路歷程,如何從訓練班一個墊底生,憑努力蛻變成獨當一面的小生兼坐上「視帝」寶座。

02

我拍過無數劇集,襯過無數花旦,仲愈襯愈後生,的確令人羨慕,但最特別是從無緋聞,可能一直以來,我身邊都有女朋友,結婚之後又有老婆,全世界都知,加上紀錄良好,所以跟我合作的女演員都好放心。

講到年紀最輕的女拍檔,可說是《耀舞長安》的鍾嘉欣,雖然年齡相差一大截,但全無代溝,可能她早熟,而我又遲熟,嘉欣是個好純但好玩的細路女,所以合作好愉快。好似跟她拍一場床上戲,講述她被灌迷湯呻吟除衫,事前她問我應該如何演繹,從未試過醉酒嘅佢唔知點呻吟,我就教她將「二」字用普通話叫出來,估不到她又叫得幾好聽,結果一take過搞掂。除了嘉欣,不知何解同我合作的女藝員都是惡女,可能我太百厭,不夠惡實在治不到我!

冇人敢郁張櫈

最惡的一定是宣萱,我夠膽這樣講全因宣萱最講得笑,佢惡到全城皆知。拍攝《施公奇案》時,每個演員都有張開工櫈,為了貪方便,收工都會將櫈放在電視城一個公眾地方,第二天開工隨便攞一張櫈用。我的開工櫈好新淨,試過有七日唔使開工,我唔想張櫈畀人攞去用,宣萱就提議:「你寫我個名啦,實冇人敢掂!」我就搵張紙寫上宣萱個名,畫了個骷髏骨頭,下面再加兩條骨打交叉,結果一個星期後,張櫈真係原封不動,我攞起張櫈,仲成個「烘」喺度,證明冇人敢移張櫈,宣萱張櫈都敢郁?真係未死過咩!哈……。

講句公道話,其實宣萱唔係惡,佢係個好有原則的人,她的開工櫈絕對不會借人坐,她認為櫈係好私人的物品,想坐櫈就要自己帶,咁佢又真係冇錯。

濕到冇bra戴

宣萱係個好玩得的人,跟她拍《美味天王》,有場戲係我同鄧一君用杯水去整醒暈了的宣萱,我提議用口含水噴醒佢先夠過癮,宣萱話冇問題,我心想既然咁爽就做盡啲,先用杯水追住佢來噴,再在梳化底收埋盆水,宣萱見勢色唔對拔足而逃,我將成盆水淋去佢背脊,佢全身濕晒,場戲出來效果好好。宣萱完全冇嬲,佢去服裝間時話我:「你要淋就早啲講嘛,我冇帶定多個『爸爸』(bra)呀,依家濕晒點算呀!」係宣萱先可以咁玩,大家好似一家人咁,玩完又唔會嬲。

關詠荷「爆房」

其實我最想為宣萱找個男朋友,可惜我身邊的男人都結晒婚,叫佢等吓啦,睇吓邊個離婚,好多人以為宣萱是愛狗狂,總之男人鍾意狗就一定得,但係全部跌晒眼鏡,連之前個獸醫男友都搞佢唔掂,我諗馴獸師先搞得佢掂,攞住條皮鞭來對付佢!

其次最惡的就是關詠荷,佢真係唔講得笑,得張家輝先搞得掂佢,其他人真係去送死。拍《四大才子》時,有次家輝同佢拍同一場戲,當時佢哋住埋一齊,家輝一早就點關詠荷返去電視城梳頭先,話跟住會返去,到佢整完個古裝頭,PA(助導)竟然話家輝病咗冧廠,我見關詠荷氣沖沖走去攞車,當時唔知發生咩事,夜晚返到錄影廠見到家輝,佢話你知唔知我今朝幾大鑊呀?關詠荷好嬲衝返屋企嘭一聲踢開道房門,再一手拉開張被,當時天寒地凍o架,關詠荷大叫:「死佬,連我都點!」真係咁都得,佢兩個天生一對,無人可以取代。

Profile

姓名:歐陽震華(Bobby)

年齡:50歲

威水史:1982年加入無綫電視藝員訓練班,由跑龍套到配角至漸被睇重,90年代初在《壹號皇庭》中擔正男主角。1997年與拍檔關詠荷憑《醉打金枝》於萬千星輝賀台慶奪「最佳惹笑冤家大獎」,又在2000年憑《洗冤錄》在萬千星輝頒獎典禮中奪「最佳男主角 」,事業更上一層樓。

宣萱讚Bobby合作最安心

宣萱不介意被Bobby視為最惡的女藝員,直言視他這位好友為最愛拍檔,跟他一起開工的日子最開心,更大讚Bobby是圈中難得的好男人及正人君子,絕對不會對女藝人不正經,跟他合作最安心,圈中誘惑雖大,但Bobby從不受引誘,令宣萱至為欣賞。

03
Bobby張櫈寫上宣萱個名,一個星期都冇人敢郁。

「有次同Bobby有場咀戲,拍之前佢喺導演身邊兜咗十個圈,不停游說導演取消咀戲,最後導演都取消咗。睇到Bobby轉嚟轉去真係好好笑,我都未嫌棄佢,佢竟然唔肯同我咀。」宣萱說。兩人合作多次,始終無緣一咀。

至於YoYo(蒙嘉慧)亦大讚Bobby是好拍檔,開工從無悶場,有一次Bobby執到她的車匙,打算整蠱她,半夜收工後堅持陪她去攞車,一心諗住她找不到車匙就會發癲,殊不知YoYo不慌不忙從袋中取出車匙,Bobby吃驚不已,取出拾得的車匙反問:「咁呢條車匙係邊個o架?」原來YoYo曾跟方中信合作拍劇,為了不讓她早走將其車匙扣起,自此YoYo必備兩條車匙開工,估不到可以反過來整蠱Bobby,她笑說:「真係要多謝方中信。」

愈拍愈young

外表肥嘟嘟好可愛的Bobby,合作對手從未受年齡限制,近年對手更愈拍愈嫩口,同樣受到觀眾歡迎。

90年代

Bobby90年代活躍電視圈,1991年與陳秀雯拍攝《壹號皇庭》,1996年跟陳妙瑛拍《天降財神》,1997年與關詠荷合拍《醉打金枝》及《美味天王》,1999年與宣萱合拍《洗冤錄》,對手皆是好戲之人,劇集一出,收視必高企。

千禧年代

踏入千禧年,Bobby除了與關詠荷繼續合作,亦加入多位新血,如2001年跟蔡少芬合作《陀槍師姐III》,2003年跟佘詩曼拍攝《洗冤錄II》,2004年與蒙嘉慧拍《陀槍師姐IV》等。

拍新花旦

近年無綫力捧新進花旦如鍾嘉欣、楊怡,Bobby亦以前輩老師身份教她們演戲,2006年分別跟鍾嘉欣拍《法證先鋒》及與楊怡拍《賭場風雲》,最近再與鍾嘉欣合作《耀舞長安》,更有不俗口碑。

蒙嘉慧open試咀「壓驚」

Bobby演技了得,原來死穴是拍接吻戲,所以採取避得就避之法。

以我嘅輪廓,扁口扁面,好似鹹煎餅咁壓埋一堆,拍kiss戲有咩好睇?你估係陶大宇咩,佢鼻高、下巴兜兜、皮膚又好,側面錫落去幾好睇,睇佢跟陳慧珊、宣萱拍接吻戲真係揮灑自如。到我同蔡少芬(Ada)拍《陀槍師姐》醉住擁吻戲,結果我同Ada錫完面珠、額頭,再攬埋就完成,表現出情到濃時嘅感覺就得,唔一定要激吻,導演都冇符。

0405
蒙嘉慧與Bobby試咀,十分開放。

不過之後同蒙嘉慧(YoYo)拍接吻戲,先知道原來kiss戲可以綵排嘅!嗰次喺尖沙咀當街當巷拍咀戲,拍之前我緊張到騰來騰去,又飲水又食香口膠,YoYo走埋來撩我:「好緊張呀?口臭咩?食咁多香口膠,見你咁驚,都冇乜人啫,想唔想試吓?」kiss戲都有得試?通常呢啲戲唔會綵排,正式埋位先咀落去。好!我又試吓,佢錫落來,問我係咪好啲,我話好啲,佢仲問我仲使唔使試多次。通常拍完男藝人會懶有風度同女藝人講唔該晒,點知一拍完,我講唔該,佢竟然講thank you,邊有女仔咁講o架,佢真係冇得頂。

後尾拍《耀舞長安》YoYo喺化妝間見到我就說:「唉!做女人真係慘,以前你就襯我,過幾年已經襯胡杏兒同鍾嘉欣。」我即刻話:「係呀,遲幾年你做我後母添!」激死佢。

--------------------

June 4, 2012
歐陽震華:畀人勸做幕後

01
Bobby表示訓練班路難行,初入行因無錢使而去當舖變賣奢侈品。

歐陽震華(Bobby)從影卅年,由一九八二年入讀無綫第十一期藝員訓練班,自認是訓練班最醜樣一個,眼見梁朝偉、張兆輝、關禮傑全部出道,自己竟然被勸轉做幕後,心情簡直跌落谷底。

選擇讀無綫藝員訓練班純粹是覺得做明星好威,同班有湯鎮宗、梁朝偉、關禮傑、張兆輝、吳廷燁、吳鎮宇等。我在訓練班入面是最醜樣一個,當時偷睇老師寫評語,梁朝偉及湯鎮宗等評語是「一級小生」,吳廷燁「武打小生」,「歐陽震華」?咦,空咗嘅!無評語,唉!一盆冷水照頭淋。

後來導師問我有無興趣轉幕後,隔兩個星期再問有無興趣做體育組記者,我讀藝員訓練班喎,唔係想做記者,諗住無人簽,但好彩簽到最後一個都簽到我,好似是有人唔簽先簽我,雖然做後備,但都諗住船到橋頭自然直。

02
Bobby(左起)與關禮傑、張兆輝曾合演《黃金十年》。

03
Bobby指DoDo姐為人體貼,拍劇時曾陪他對戲,令他十分感動。

04
梁朝偉在訓練班的評語是「一級小生」,相反Bobby則無評語。

等錢使去當舖

入無綫前打份工每月七、八千元,又不用養家,連打火機都用名牌,但第一年入無綫,就將之前買落的奢侈品逐樣賣,但朋友唔要,又無錢使,就搵朋友幫手去當舖。那時雖然銀包無錢,但都好開心,覺得畢業又可以成為發哥接班人,以為捱完訓練班就得,點知原來是噩夢的開始。

訓練班出來條路都好難行,眼見個個都做主角,《黃金十年》我同張兆輝、關禮傑三個,一睇就覺得張兆輝是男主角,我就配角樣,演技又差,但都算有人識,搭地 鐵聽到人講「呢個司徒咩華呢,一行出嚟就死嗰個茄喱啡……」當時仲拖住女朋友,後來咪買架二手車,但架車霉到穿窿。之後攞架車去賣,當時為揸車無餐食得 飽。

四巨星陪對戲

之後拍《警花出更》,遇上鄭裕玲、劉兆銘、白茵與石修四個天王巨星,有得震無得瞓,畀人鬧到飛起,當時返去背劇本到滾瓜爛熟,到正式埋位監製突然改 對白,吓!入晒腦,臨時改了做唔到,監製叫放消夜,話等Bobby讀熟先拍,但DoDo姐好好,叫PA買消夜返廠,四個巨星陪我對戲,其他人以為DoDo 姐好嚴肅,其實佢都有體貼一面,當時真係好感動。

--------------------

June 5, 2012
歐陽震華:可惜無髮配合

01
Bobby寧願留短髮,都唔想以九一分界見人。

歐陽震華(Bobby)出道之後一直浮浮沉沉,直到九二年《壹號皇庭》,才真正有機會坐上一線小生位置,Bobby好希望可以原班人馬開拍第六輯,不過頭髮短小的他,慨嘆:「無『髮』配合!」

最記得第一次同《壹號皇庭》監製鄧特希見面,阿希話好想開法庭戲,但亦都好冒險,因為法庭戲好沉悶,好少觀眾鍾意睇,所以好靠一班演員。阿希刻意找全部二線演員作良性競爭,我、陳秀雯、陶大宇、宣萱、陳慧珊、駱應鈞等,要我哋做好自己本分,每人都係主線有得發揮,結果拍了咁多集,差不多個個都上晒一線。

讚陳秀雯轉數高

好多觀眾好喜歡我同陳秀雯飾演兩夫妻的一段戲。秀雯轉數好高,好似我哋經常要拍床上傾偈戲,兩個都穿着絲質滑脫脫睡衣,我個角色又衰,講嘢鹹鹹濕濕,萬一有咩反應咪好醜?雖然大家冚住被,但睇到兩個人形分開就不好,秀雯諗到個好辦法,叫道具手足攞了張最厚棉胎來,我問佢:「做咩,唔夠暖咩?」原來佢係想用棉胎捲實我,捲到上心口,上面再冚住被,大家對腳碰埋就唔會尷尬,所以每次拍床上戲我都要做豬腸粉。

其實由第一輯《壹號皇庭》到現在,不知不覺已經廿年,我好想開拍第六輯,我知道觀眾都好想,如果唔係點會每次重播都咁大回響,所以好想重組番這個組合,觀眾都大有眼福,但大家的髮型就點都去唔番以前,就係大宇都去唔番啦,唔好話我呀。

九一分界唔使諗

雖然我頭髮唔多,但無論如何都不會戴假髮,實畀人掟雞蛋,我都接受唔到。其實光頭有光頭靚仔,你睇球星施丹都多人鍾意,做娛樂圈是演員,觀眾如果鍾意睇人多頭髮,咪揀多頭髮的演員嚟睇,總有觀眾唔介意人哋少頭髮,況且我依家又唔係地中海,只是頭髮有些稀疏,咁咪全部剪短晒去,唔通玩九一分界咩,我就不如死咗去,就算剷光佢都不會梳九一分界。

--------------------

June 6, 2012
歐陽震華:我真係咁搞笑

01
歐陽震華希望自己的搞笑演出能令觀眾減壓。

歐陽震華(Bobby)與周星馳有甚麼分別?星爺戲裏笑死冇命賠,戲外卻是個不苟言笑的人;Bobby則完全相反,徹頭徹尾都是人肉笑彈。為甚麼性格如此樂觀?他一語道破:「自己都唔笑,屈埋屈埋咪病囉!」笑一笑,世界更美妙!

我有個朋友識好多喜劇演員,佢話喜劇演員本身一啲都唔好笑,個個嚴肅到不得了,佢問我點解歐陽震華可以咁好笑,做戲好笑,本身都好搞笑。我就答佢我真係咁搞笑!如果成日淨係識得氹人笑,自己都唔笑,屈埋屈埋咪病囉!

捨棄熱鬧甘平淡

好似《壹號皇庭》「余在春」個角色咁,唔係佢似我,係我似佢。個角色幾好玩,對白又啜核,真係好適合我做。其實我以前都唔係咁好笑,拍完《壹》劇後就好似開咗竅咁,個人愈嚟愈識得放鬆同開朗咗,講笑都認真啦!以前有咩自己諗掂佢,依家就算唔搵人傾,咪出去飲吓嘢嘻哈大笑,等個腦放鬆吓。

依家遇到唔開心一定搵朋友訴苦,但朋友愈來愈少,幾千變幾百。人大咗,性格都開始變。以前鍾意四圍湊熱鬧,反而依家少少怕多人。以前蒲中環酒吧好多人,唔識嘅膊頭黐膊頭都傾一晚;依家要有間隔,傾都要搵個熟嘅。呢行抑鬱症多,我依家咁都可能係一種先兆嚟,以前喺Disco嘈到要傾唇語玩骰盅,依家唔可以音樂大聲過我。

美國有調查報告話做喜劇演員長命過做悲劇演員,我依家唔理做咩角色都好,都會滲喜劇元素落去,令人輕鬆吓。成日乸住塊面,石膏像咩?某類觀眾希望輕鬆,食飯都想開心。講真,我都想做動作演員,冇人搵之嘛!其實我好靈活,早前飾演上海民初探長揸電單車,冇人信我郁得。

最怕吊高驚到縮

但我最驚係高同吊威吔,《談判專家》同《陀槍師姐》都試過,七、八樓咁高,嗰條鋼絲牙籤咁,話斷就斷。吊過嗰次之後唔吊得威吔,亦唔落得水,真係好驚!八樓放你落去,用跳樓速度,叫你大啲動作,唔得呀,所有器官都縮啦!

--------------------

June 7, 2012
Bobby牙擦擦:咪堅囉!

01
歐陽震華寄語新人要裝備自己,上位要靠實力。

歐陽震華(Bobby)老早已返大陸拍劇,令不少演員羨慕不已,都說各有前因,他今天積來的果是昨天種的,他寄語後輩簡單一句:「唔好畀香港生活環境寵壞。」有現在的成績,全靠默默耕耘,他還豪氣的說,沒擦鞋沒送袋照攞視帝,這才夠「堅」。

內地嘅夏天,任何地方都係大火爐,只要你開工,時裝都死!唔好話黐晒頭套,舊年八、九月喺大陸拍鍾馗,工作人員話如果唔係就我,四月已經開鏡。有一次熱到爆咗鬚,全部汗嚟,拍到咁熱好忟囉!

02
早年已北上賺人仔的Bobby,適應力極強。

03
Bobby也想多拍港劇,可是檔期不能遷就。

內地拍嘢,要入鄉隨俗。香港人樣樣轉得好快,可能同香港人合作多,內地劇組都有過之而無不及。佢哋基本上唔知我講乜,叫佢加啲想像力,我都唔知佢哋講乜o架,睇埋眼神、身體語言估到囉,上去拍嘢唔好諗住好似香港咁乜都有,但呢啲地方只要有連鎖快餐店就唔使死。

上位靠實力其實

內地愈來愈進步,愈來愈文明。有時去應酬,明知人有企圖咪唔去,唔逼得我,我唔係飲得好勁,係飲唔飲嘅問題,佢哋唔會逼,好文明,邊個敢隊我呀,未死過咩,我覺得依家內地人仲有禮貌過香港人囉!

0405
Bobby笑言老婆大使,所以要勤力做。

我依家少拍香港嘢,想抖一抖,唔係怕辛苦,只係啲期唔啱,我係一個勤力嘅人,老婆都問我點解咁勤力?我話你大使嘛!好多觀眾叫我拍番多啲香港劇,但依家咁多新人,真係好多選擇。依家個個都有經理人,真係好幸福,但要上位真係好講實力,好似我咁冇擦鞋冇送袋,都攞到視帝,咪堅囉!就算返內地都適應到,能屈能伸,唔好畀香港生活環境寵壞。

做個好榜樣

你問我會唔會退休?做乜要退,難得搵到份工自己鍾意又搵到錢,都會一直做落去。新一脫嘅演員都叫我Bobby哥,所以要做榜樣,唔可以失禮,以前Bobby仔可以錯,依家我要提醒番人唔可以錯,不過我都揀人提,試過畀人窒番轉頭,你話乜世界?(完)

後記

Bobby是個真性情流露的人,跟他做訪問實在是一大樂事,難怪他如此得人歡心。Bobby現在最大心願就是希望原班人馬開拍《壹號皇庭》第六輯,因為拍攝該劇是他演藝生涯最快樂的日子,所以Bobby承諾如果能夠開拍得成,他願意減收酬勞,Bobby說:「就算唔知開唔開得成,都想約出嚟傾吓聚吓,咁多年冇見,一定好開心。」希望Bobby這個「皇庭夢」能夠早日實現。

*Credits to orientaldaily

No comments:

Post a Comment