Friday, June 15, 2012

"Come Home Love" Theme Song


Live MV

"Hug Love" - Joyce Cheng

擁抱愛 《愛.回家》 主題曲 - 鄭欣宜

作曲: 鄭欣宜
填詞: 張美賢
編曲: Johnny Yim
監製: 鄧智偉

*在世間遮風擋雨有一種愛
從六歲到八十也不更改
任我飛天空海闊前望將來
寒或暖 有笑容可一可再 (如後盾 去獻奉各種慷慨)

遙遠 隻身參與漫長競賽
回家這路線 快樂佈景四邊覆蓋
越行越遠 困倦了總有家中這道門 為我開

#在世間不聲不語有一種愛
柔靭到叫鐵石種出花開
任我飛不經不覺背包超載
晴或雨 要記住相親相愛 (停頓處 你撐住我的感慨)

遙遠 萬千心意亦能下載
回家卻讓我 處地設身抱緊所愛
越行越近 歲月裡一切沖擊與障礙 漸化開

Repeat (*)(#)

無限暖 最美是這一種愛

Personal Note: Glad that the full version is finally out! Usually not a fan of Joyce's singing voice, but like how she sang in this song. :)

*Credits to HKLOVE.org

3 comments:

  1. This is definitely my fav. Joyce song!

    ReplyDelete
  2. Not too fond of this themesong, I like her own album songs way better. The only themesong I like by Joyce was for Best Selling Secret "No one's Perfect".

    ReplyDelete
    Replies
    1. "Nobody's Perfect" is the sub song of "Off Pedder". :)

      Delete