Wednesday, May 25, 2011

"My Sister of Eternal Flower" Full MV


"Light Up My Life" - Raymond Lam

Light Up My Life 《花花世界花家姐》 主題曲 - 林峯

作曲: 鄧智偉/莊外昕
填詞: 鄭櫻綸

我最愛笑你 偶有錯別字
望著動心 一張小小告貼
我最愛看你笑 眼裡沒壞事
日夜伴在身邊 說不出再見
為著互贈幸福 差一些 差一些
過住的不捨 不牽掛在這
下站就是幸福 一路漫步
我信一天 總會遇到

*And you are my sunshine
My life, tonight (You light up my life)
And you are my sunshine
You make me all right (You light up my life)

我說要吻去 你每滴淚
默默唸出 窩心小小語句
你最愛抱怨 說我懶沒共聚
為夢日夜急追 會得失愛侶
為著互贈幸福 差一些 差一些
過住的不捨 不牽掛在這
下站就是幸福 一路漫步
我信一天 總會遇到

Repeat **

You make me all right (You light up my life)
You make me all right (You light up my life)

FYI: This MV was filmed before Raymond recorded the song.

Personal Note: Surprised that this MV didn't release earlier....

No comments:

Post a Comment