Monday, May 30, 2011

"Ghetto Justice" Opening Theme Video


"No Time for Regret" - Hanjin & MC Jin

沒時間後悔 《怒火街頭》 主題曲 - 陳奐仁/歐陽靖

作曲: 陳奐仁
填詞: 陳奐仁/歐陽靖

你問我知唔知自己喺度做乜
我淨係知道如果我想做就做得
今時今日仲有邊個講道德
就算第一次唔成功 So What?

為什麼自卑 幹嗎要後梅 Yeah Yeah
就算再多挫折 我都不認失敗

拜託 不是三歲小孩 太多 人想看我受害
幫我 口口聲聲的說 到頭來結果 還是一場空

誰說 我不能自已來 成功 用雙手建起來
掌握 好的機會不多 這是我的秀 又幹嗎不做

為什麼自卑 幹嗎要後梅 Yeah Yeah
就算再多挫折 我都不認失敗
我不會流淚 沒時間後梅 Yeah Yeah
地上再多血跡 我也得站起來

同你講都嘥氣 我真係冇咁得閒
等我好消息 到時你冇得彈
無謂諗得太多嘥時間
就算有困難都向前行
繼續向前行 繼續向前行 繼續向前行
就算有困難都向前行

"Ghetto Justice" Episode 1a

"Ghetto Justice" Episode 1b

Related post: "Ghetto Justice" AOD Opening Theme Video

No comments:

Post a Comment