Thursday, November 17, 2011

"When Heaven Burns" Theme Song MV


"Heaven and Earth" - Paul Wong

天與地 《天與地》 主題曲 - 黃貫中

作曲/填詞/編曲/監製: 黃貫中

從開始那天 跟著你一起
曾一起去飛 曾失去自己 世上什麼可相比
內心的最底總還有傷悲
年青的忐忑 成長的壓抑 歲月無聲堪追憶

從開始那天 早做了打算
若天不眷戀 若身心耗損 帶著目標走更遠
人間中到底可還有溫暖
留低雖太短 時光可逆轉 彷似流水不會斷

*總需要 信任自己
汗血水 繪出天與地
天崩了 我們繼續挺起
問昨天 可想不起

Repeat *

儘管錯 讓我錯到死
別再講 大道理
別要分 我或你
在這刻 我是你

Personal Note: Every time I hear "讓我錯到死", I think it's "讓我chok到死".... :P

*Credits to HKLOVE.org

1 comment:

  1. This song gives me a feeling of ka kui's style, you can hear the style and composition is quite like ka kui's technique and feeling....what a rock n roll!! actually i got all beyond's album in mp3 file. but this song is the best after beyond has been dismissed.

    ReplyDelete