Saturday, November 28, 2009

"A Chip Off the Old Block" Theme Song (TV Version)

chip


"Don't Say I Don't Accommodate You" - Ron Ng & Myolie Wu

咪話唔就你 《巴不得爸爸...》 主題曲 - 吳卓羲/胡杏兒

作曲: 周永恆
填詞: 陳詩慧

合: 尋晚夜 個包租婆鬧我
佢係咁狂鬧我 我係都唔認錯
尋晚夜 個包租婆鬧我
佢係咁狂鬧我 我係都唔認錯

女: 口花花講愛我呀 天濛光收到你紮花
男: 斟一杯香滑熱茶 然後抱住你就最好喇
女: 籮籮孿心掛掛 哎呀呀認我係肉麻
男: 好啦好啦就講出口喇 其實我認我認呀 係掛住你啦

合: 咪話唔就你 我哋唔動氣 快樂和睦去共處是美
每日陪住我 每日陪住你 我呀逢係喫飯會預你
故事何樣美 我哋唔動氣 要重情義我哋嘅道理
咪話唔就你 咪話唔就你 我呀查實每日掛住你

Visit TVB's official site for "A Chip Off the Old Block"!

*Credits to crimsonrain

No comments:

Post a Comment