Updates on Twitter!

- Ha Yu & Louise Lee on "Telling Maria (Sr. 4)"
- "The Exorcist's Meter" Theme Song (Full Live Version)
- StarHub TVB Awards 2017 Results
- "Line Walker: The Prelude" Week 4: averaged 23.2 points.
- "Oh My Grad" Week 3: averaged 21.7 points.
- Kenneth Ma Guest Stars in "Line Walker: The Prelude" Finale
- "Michael Miu, Felix Wong & Kent Tong on "Telling Maria (Sr. 4)"
- "My Ages Apart" Promotional Clips 1-4 & See See TVB Clips
- Anniversary Series Promotional Clip
- 《堅離地愛堅離地》 "Kennedy Loves Kennedy" Costume Fitting

follow me on Twitter

Check the side bar for upcoming series updates!


List updated on Tuesday, October 17, 2017.

Sunday, August 7, 2011

Artiste Interviews with Kate Tsui

August 7, 2011
吳卓羲:第一日已係情侶

吳卓羲與徐子珊雖被傳拍拖,但各自的緋聞不相伯仲,分分鐘比演出還要精彩!兩人不避嫌互笠高帽打情罵俏,默契十足的他們每次合作都非常舒服,原來子珊參選港姐時已與卓羲拍檔跳舞,難怪男方說:「第一日已經係情侶啦!」

徐:徐子珊
吳:吳卓羲

不避嫌互笠高帽

卓羲與子珊合作無間,兩人均認為對方好戲,不避嫌地互笠高帽。

徐:2004年我參選港姐,公司安排咗你同我拍檔跳舞,不過你當時好忙,冇咩時間去排,大家冇咩偈傾,但就有提醒你啲舞步,你知我哋比賽好緊張,咪捉住你練多幾次囉!

吳:我仲記得係跳社交舞,得幾個Step,你仲幫我記埋,然後話我知呢個動作係咁、咁會靚啲,但到真正認識係05年拍《突圍行動》。

徐:同你係第一次合作,第一套劇係《女人唔易做》,客串就之前都有。

吳:咁期間都有留意你,你注定食呢行飯,演員要好明白導演要啲咩,講幾次你就知,畀到要求。

徐:其實我都仲係適應緊,幾困難架!頭幾年拍嘢好迷惑,但你就好易帶動到對手。

吳:咁都見你慢慢進步,出嚟拍戲自然就OK,最緊要係真情流露去表達自己。

徐:同你拍過咁多套劇,你覺得邊套最開心?

吳:《團圓》啦,因為一開始已經係拍拖。

徐:呢部確實又係幾舒服,好少戲一開始就一齊,同你又熟,演對手戲機會多啲。劇情入面係講誤會,有好多戲要去演,要了解多啲,好似了解朋友咁,就係更加無奈,哈哈哈!其實同你一齊拍都好開心同舒服,咁我係咪你合作過最舒服嘅對手?

吳:你坐喺我隔籬當然係最舒服啦!講真喺公司入面,你同我合作比率係最多,默契自然有晒,直頭第一日已經係情侶啦!

徐:我成日畀你影響到,每一次都唔知你講啲咩,就帶我去遊花園!同你拍成日畀你影響,唔知我自己做緊咩!

吳:係鬼,你啲感情戲不知幾叻!

徐:因為驚你阻住我收工,你試吓唔係同一部劇會點!好多時做嘢最Close嘅係會舒服啲,唔使時間揣摩,演員之間化學作用要時間培養,最緊要觀眾受落,依家都有Job係搵我哋一齊做,特輯都特登Book我哋一條線。

互數緋聞得啖笑

提到緋聞,子珊與卓羲絕對叮噹馬頭,就讓他們逐一細訴。

吳:我呢方面不嬲都勁,根本就係一個緋聞表!邊單最好笑?馬賽囉!直頭冇聯絡,係唔會發生嘅一個緋聞發生咗!可以點?咪當宣傳囉!不過我合作過都有冇傳過嘅,就係容祖兒,連雜誌都冇寫過,江若琳好似都冇。

徐:我都唔係好多緋聞男友啫!送車?都係緋聞,所有都假,非常假!好似高鈞賢咁,因為當時係同一個經理人,都係當宣傳,所以咩都有……是非。開始會唔開心,驚影響工作、fans同觀眾會點諗,好介意同上心。但係久而久之覺得影響工作好無謂,依家就冇咩所謂,有時係有唔公平,離晒譜咁。

吳:邊單咁過分先?

徐:咪就係話我畀人包囉!真係好唔開心,當時我作出回應係最強烈,因為太過分,對我人格操守同名譽好影響!平時拍劇大家明係咩一回事,但我唔接受呢樣嘢,我亦唔會咁做!

吳:其實係某雜誌覺得我哋尷尬,我就覺得傳過都可以合照,大方啲仲好。咁你呢?當年同黎明好似都傳過吓,點嘅啫?

徐:拍廣告囉!當時啱啱入行仲係港姐,仲傳黎生送部車畀我添!

吳:嘩!一個廣告就有部車?

徐:係有錢收,車呢啲嘢可以供嘅啫!嗰時面對黎生,我係好崇拜嗰種,會覺得距離好遠,因為由細到大都見到嘅偶像人物,好似好虛無咁,有得合作就覺得好玄。其實佢又冇乜嘢,佢會教你同埋同你傾偈,你唔會想像到佢講嘢係好高深,咁正常傾偈都有。(唔反問番佢?)冇,真係好深,佢本身個人好有魅力,好有地位,但講嘢深大家唔明白啫。

吳:空肚食早餐……哈哈!可能我哋IQ低,咁你之後有冇見過黎生?

徐:做嘢見到都有Say Hi,冇問題架!

子珊電癦最迷人

子珊於大眾眼中有一雙殺死人的電眼,那卓羲又可會認同?

吳:我覺得你有一粒電……癦,所以平時唔係望住你視線,係望住你粒癦,呢粒癦係帶動我要去望你所有嘢!

徐:我唔覺得,成日覺得自己好男仔頭。其實我唔係好了解自己,好迷失,又慢熱,唔知點Carry自己,係識好耐嘅朋友會話番畀我知,我係點嘅。

吳:我不嬲覺得你好Lady,愈來愈女仔,又有味道。記得拍《學警雄心》你係男仔頭。依家睇落去就……Wow……你睇嗰雙電眼,直頭迷死人。

徐:我自己都唔知嘅,真係架?

吳:做嘢係會裝到好強,人哋就覺得你男仔頭,但你對住熟嘅人有嗲同女仔一面,係好事。做嘢係要有自己形象,咁你本身係女仔,唔好玩健身呀。同你拍咗好多部劇,又成日一齊做嘢,睇到你同熟嘅工作人員、同事,係有自己一面。

願為家庭棄事業

雖然卓羲與子珊都熱愛演藝工作,但花無百日紅,兩人亦有想過其他出路。

徐:有冇諗過畀幾多年時間自己?中間有冇心灰意冷想離開?

吳:點解我唔會做呢行?咁我留喺公司一世都未必會要我啦!甘草有好多都冇做,可能好值租喎!又可能我會做關於製作上嘅嘢,做攝影師都唔出奇。

徐:今時今日我都享受演戲,鍾意表演,你叫我突然唔做會好痛苦,暫時未有諗。以前做到攰都會唔開心,但未至於要走。如果唔做呢行,我諗做番學生係我夢想,又或者睇吓會唔會嫁,遇到個好嘅男仔閃婚都OK,我願意為家庭放棄事業。

吳:呢個年代嘅女仔係會,想要個幸福家庭多過事業,好虛浮。

徐:家庭好緊要,將來我會尊重另一半,希望係可以家庭時間多啲。人愈大愈發覺家庭重要性,因為無論點都會喺背後支持你。

吳:咁你會唔會生小朋友?

徐:我冇諗喎!

吳:我會生,但有冇啲唔喊嘅BB?身邊好多朋友生晒,睇到佢哋無奈而又幸福,自己都會攝高枕頭諗,到時自己結婚會唔會生呢?家姐個女一路大,見佢真係又無奈又煩。不過有BB係開心啲,我以前唔會鍾意,但依家就改變咗,唯一唔接受就係唔可以大肚結婚,同埋想生女先。

080711_01
徐子珊與吳卓羲老友鬼鬼,坐大髀情深對望亦不怕再惹閒言閒語。

080711_02
吳卓羲坦言視徐子珊是好兄弟,日後亦會不避嫌繼續約對方食飯。

080711_03
子珊經常笑吳卓羲愛做無聊事,其實是想搞氣氛。

080711_04

080711_05
吳卓羲承認馬賽是好女仔,但不是他杯茶。

080711_06
子珊出道初期曾與黎明傳緋聞。

--------------------

August 14, 2011
黃宗澤口甜舌滑喪玩子珊

徐子珊唔只外表Cool到爆,原來性格也男仔頭十足,開工愛踢人字拖,平民指數極高,不過卻因而引來老友黃宗澤「垂青」,不時聯同一眾猛男玩弄她,單憑口技已贏足十條街,縱使貴為港姐出身,美貌與智慧並重,但子珊仍毫無招架之力,惟有安於當眾人的歡樂小姐,認真慘情!

演情侶激咀唔尷尬

徐:徐子珊
黃:黃宗澤

黃:第一次同你拍劇,應該係05年嘅民初劇《千謊百計》,嗰時睇見你好慘,都已經日拍夜拍,仲要開埋電影《跟蹤》,記得《千》劇你個角色好難做,成日要崩潰,有少少黐線,又有喊嘅場口,不過你又喊唔出,我就走埋嚟鬧你,問你知唔知阻住我收工,快啲啦,其實你知我係幫你嘅。

徐:多謝你囉!咁辛苦咁難演嘅角色,有個好對手差好遠,你除咗喺戲入面成日幫我,戲外都有教我演戲嘅嘢。

黃:我都叫做演咗幾年戲,有時你好似唔知點handle,唔敢講教,係多啲經驗啫!

徐:呢啲咪係前輩囉!之後同你有一大段時間冇合作,中間都有一齊去啲Annual Dinner、Sales Present跳舞。

黃:嗰段時間係我哋兩個最慘之時,因為拍劇拍得好犀利,個人好攰,啲嘢又冇時間排,排兩次就話上台,其實嗰時好忟,心諗你想我做到啲乜嘢呢?依家好啲,睇化晒,唔知你覺唔覺,以前我有唔妥嘅嘢會出聲。

徐:我發覺個個年輕時都會咁。

黃:個心有團火嘛!不過依家團火熄咗!

徐:其實係放咗喺其他地方,會變得識去控制。記得同你合作《情人眼裏高一D》,有感情線,同阮小儀、王祖藍仲玩到癲,題材又輕鬆,最近我哋又喺劇集《潛行狙擊》演情侶,你覺得我有乜轉變?

黃:我覺得同你性格有相似地方。

徐:通常啲人唔會鍾意啲同你似嘅人,我第一日開工都比你哋遲咗一個月,因為拍緊第二套劇,記唔記得我問過你點解一定要搵我,同時孭兩套劇好辛苦,我會好唔開心,唔想拖累你哋,唔想令角色出嚟唔好。

黃:我都有同你講呢個角色除咗你,冇乜邊個可以handle。

徐:你嗰刻好似好抬舉我咁。

角色不作他選

黃:同你同grade嘅人,放邊個落去都唔似,我都有諗過,楊怡唔似,唔好講入面性格,個角色係同你外形襯。你又唔係好小家碧玉樣,係型嗰隻,寸少少樣又得,呢個角色係需要咁,鍾嘉欣亦唔襯,陳法拉都得嘅,不過佢都係同一劇組,胡杏兒都唔似個角色人物。

徐:拍完之後你覺得係唔係呀?

黃:咁你又記唔記得,拍之前有同你講,我會係野獸咁對你。

徐:嗰時你講到好激動o架。

黃:我話會扯你頭髮同咬你,唔係一般情侶嗰啲錫錫。

徐:我當時都驚驚哋話唔係嘛,咁收劇本嗰時都知,我都問監製點解要搵我。

黃:都冇乜嘢,見你入組後好快pick up到。

徐:咁對手都好重要,要好熟先得,因為第2、3集已經係激情戲。

黃:你諗吓喺荒郊野嶺劈劈吓友,都要打個茄輪先。

徐:仲要兩個喺元朗拍咗成日濕笠笠。

黃:朝早9點幾畀人劈,最後去到大草原,你係女仔都出晒汗啦,仲要坐喺山頭打茄輪,好彩同你熟,又當你係男仔。

徐:起碼唔使尷尬,磨合時間少,好彩我同人哋女友好熟(此時黃欲拿餐牌看,徐立刻閃避),嘩,我真係好驚,哈哈!起碼知人哋唔會嬲先,(有冇同人哋女友備案?)又覺得唔需要咁做,大家都係工作會明白。

黃:我冇打你,都係整蠱你之嘛,驚乜。

踢人字拖開工有苦衷

徐:由第1日入劇組開始,你哋令我好有歸屬感囉!

黃:唔好話我,謝天華同有啲玩得嘅導演,都係矛頭指向你,不過大家都係講笑,唔會郁手郁腳,可能你性格玩得同男仔頭啲,又真係冇乜點當你係女仔,我一同天華夾埋你就死梗。

徐:你哋唔使郁,淨係講嘢都頂唔順。

黃:你最多咪話哎吔,你哋好煩。

徐:你哋成日言語輕薄我,戲中我仲要着貼身衫、短裙高踭鞋。

黃:成個性感OL咁,唔整蠱你整邊個呀?日日開廿幾個鐘喎!

徐:我成為眾人嘅娛樂,係歡樂小姐,負責派禮物。

黃:連導演都整蠱你嘅時候,你自己好好諗吓!

徐:對住幾十個男人好尷尬,本身同天華都熟,你哋成日叫我周圍走,兩邊擺,好恐怖,我都唔知點,好慘架!成兩個月都係咁。

黃:你返工嗰個樣仲男仔過啲男仔,踢人字拖,我都唔明點解,究竟你係咪女嚟架?

徐:咩呀,王菲都係踢拖o架!

黃:但你踢拖同人哋踢拖唔同嘛!

徐:咁你即係話我冇氣質啫,我都有着牛仔褲o架!

黃:行入廠個勢又似男仔。

徐:你成日話我粗魯。

黃:可能我貪靚啦,我都有襯吓先出門口,你真係T shirt、牛仔褲、踢對拖鞋咁。

徐:我又真係好casual,你知唔知點解我着人字拖?因為開工着高踭鞋,如果着波鞋會有襪印,我為個角色有苦衷o架!

黃:你仲要着4、5、6吋嗰啲高踭鞋添!

徐:咁你高嘛!我知對手係你,專登去買襯番你架!不得不承認我係男仔啲,已經盡量扮女仔嘞。

黃:咁你啲性格喺呢行係好,男、女仔都得,咪可以食幾瓣囉!

徐:嘩!多謝你呀!

黃:平時冇拍劇我哋少聯絡,係呢行通病,我自己成日見嘅朋友唔多,來來去去都係同一班,不過唔係呢行。拍完戲感情都依然在,但唔係成日見啫,我同天華唔會一星期約出來食飯一次,不過一見面又會癲晒咁。

演技是生活經驗累積

徐:同你都係公仔箱出嚟拍戲、出唱片,你覺得邊樣令你好有興趣?

黃:畀我揀會鍾意演戲,有時諗嘢覺得冇乜自己性格,但又覺得享受,啲朋友成日問我近排係咪唔開心,其實我唔係,只係投入咗角色。

徐:同你一齊拍嘢好開心,就連梳頭阿姐都話你把口係最甜,我覺得我呢方面唔似你,因為我唔識氹人。

黃:我唔知咁係咪好事,拍嘢大家開心氣氛會好,會選擇講好嘅嘢,衰嘢唔講,我宗旨係你冇責任受我氣,除非我出糧畀你,或者你做咗啲好錯嘅嘢。

徐:你喺呢個圈咁多年,有冇出現過失意嘅時候?

黃:又冇乜,就算唔開心又好快搞得掂,慶幸一做嘢可以將所有嘢放埋一邊,麻醉自己諗其他嘢。

徐:我都係,唔開心情緒唔會延續好耐,開心就好忘我,會喺角色度發洩,笑同喊都放盡啲,所以幾enjoy呢個忘我境界。

黃:拍戲有幾樣嘢幫到,試過有日上堂有啲壓力,望住鏡見到自己笑,係開心笑嗰隻,睇報道話做運動可以忘記唔開心,咁我咪跳吓舞、拍吓劇、踩吓單車囉!

徐:大家都演過咁多套劇,你有冇邊套係唔想睇番?哈哈哈哈,我就唔敢講,開頭喺電視度睇番自己好尷尬,唔知點咁!

黃:演技係生活經驗累積,當人愈大睇番之前演嘅戲,會覺得做乜嗰時會咁,好醜樣。

徐:你今年出唔出碟?

黃:係有計劃,不過唔知出唔出到,因為基本上我都冇停過做嘢。

徐:作為演員拍咀戲實唔少得,咁你有個圈內女友,會唔會有阻礙呢?

黃:從來我都冇呢啲嘢,一演戲就遇神殺神,唔好搞我,其實我幾享受與唔同嘅人合作,因為會畀到唔同元素自己。

徐:咁我畀咩元素你?

黃:就係點玩你囉,不過你都唔算易恰,間中都有還擊嘅。

081411_01
黃宗澤不時聯同一班猛男整蠱徐子珊。

081411_02
子珊與黃宗澤拍《千謊百計》時,撐艇仔談情。

081411_03
謝天華(右起)、陳法拉、徐子珊與黃宗澤在《潛》劇合作愉快。

081411_04
黃宗澤笑子珊是男仔頭。

081411_05
子珊自言開心時會投入忘我境界。

081411_06
子珊與黃宗澤拍親熱戲,唔使備案。

--------------------

August 21, 2011
阿田晒金句子珊當明燈

徐子珊與田蕊妮年齡雖然只差兩載,但入行時間卻相距10年之多,面對人生閱歷豐富的阿田,子珊自然視對方為學習對象,更不時以筆記下對方的金句,失意之時作為推動力;除了工作,已為人妻的阿田也大談自己的「幸福史」作為子珊愛情路上的「明燈」,更大爆兩口子的相處技巧:無所不談,就連糞便形狀亦照講可也,愛得認真坦蕩蕩!

瘋狂玩牌開展友誼

田:當年同你拍劇集《少年四大名捕》,雖然係冇對手戲,但喺大陸外景同你住對面房,就係咁搭上咗!記得嗰時好凍,你竟然連羽絨都唔帶。

徐:徐子珊

田:田蕊妮

徐:第一次出外景,咩都唔識嘛!

田:真係好離譜,好在我呢啲師奶仔出埠做足準備,係咁借暖包同羽絨畀你。不過你畀我印象好好,唔使開工會喺房睇碟,《兩生花》嗰啲,仲叫埋我一齊睇,不停研究,我覺得你對做戲好有熱誠。

徐:其實大家性格幾似,都係男仔頭。不過你成日話我對自己有誤解,又話我唔係男仔頭……(記者:吳卓羲都話你有內在女人味!)

田:佢原來已經嗅到你內在嗰度喇?都話你哋有嘢啦,扮晒嘢!

徐:我都嗅到你內在o架!

田:唔出奇吖,我哋咁親密,估唔到卓羲都嗅到。

徐:好攞命呀!諗起嗰次Trip真係玩到癲,臨走都玩鬥地主,鬥到呢……

鬥地主 玩死自己

田:我哋就係嗰次學識鬥地主,哈哈!

徐:成班後生真係好好玩,輸咗有罰o架!嗰次同你、陳鍵鋒三個人玩,輸咗要打電話去玩人,結果我輸咗要打去某同事間房度,問佢要唔要服務……

田:我記得呀!好在佢瞓緊覺唔知咩事囉。

徐:當晚唔知點解得我輸,畀你哋玩到好慘!另一個就係要敲房門,嗰時係半夜,對象係鍵鋒助手,結果佢只係着底褲開門,都不知幾尷尬呀。
抄下啟發性言論

田:雖然之後冇合作過,但大家都間唔中會出來睇戲、食飯同睇騷,又會有學術性探討,近排就探討人生哲理……

徐:記得跟你聽個喇嘛講talk,聽完令人平和啲,冇咁執着同煩惱。

田:你對工作好緊張,成日畀好多壓力自己,咁大家傾下偈,輕鬆吓囉!

徐:我對住你成日會drop notes,因為可以寫低再慢慢嘴嚼。記得有次你講「演戲要認真,但唔好緊張」,無錯,呢個係一線之差,因為緊張就享受唔到過程。你對我好有啟發,我發覺你經常性好開心,想喺你身邊感染點去to be happy。

老公係我最好朋友

徐:你話以前唔敢講嘢,但見你做主持又幾放喎!

田:《超級巨聲2》我當係練習,當時個監製搵我做,但《巨1》已經好多是非,無論主持、參賽者都好多萬箭穿心,係一個充滿批評嘅節目。我因為驚唔想做,返到屋企老公好認真望住我講,話我一世人喺山洞唔係辦法,做戲以外就唔夠膽去試係唔會有進步,仲叫我去面對,嗰刻我覺得佢好Man,決定試下!橫掂錄影可以剪輯嘛,最後娛樂到觀眾都開心。

徐:咁你咁忙,又拍劇又主持,點生Baby?

田:係好充實,依家未有呢個諗法。如果生B係為開心,依家我夠,咁唔需要,但我同老公都有傾過嘅。

徐:你哋兩個好sweet,係好離譜,你老公唔使出Trip,你就返工死都唔揸車,要老公喺元朗揸車載你返將軍澳,放工又等老公唔知喺邊度出嚟接,然後兩口子食飯,呢啲就係Spend Time Together,日日見未必係最好,但搵到方法去溝通相處就好難得。

田:係o架!你好似好羨慕咁。

維繫夫妻感情妙法

徐:你係我好朋友外,仲係我學習對象,點解你講嘢我聽得咁清楚,因為我睇到你身邊每方面都處理得好好,當然有鬧人時候啦,其餘亦有好多嘢值得我去借鏡同學習。咁你兩公婆平時點維繫感情?

田:人生都係一個旅程,既然參加咗旅行團,咪開開心心玩咗佢囉,老公係我最好嘅朋友,我就係佢最好嘅傾訴對象,咩咩狗屎垃圾都講,老公屙唔出屎都會同我講,話題會牽涉到啲屎靚唔靚添,我覺得冇問題,坦蕩蕩,其實有乜嘢未見過,佢係我最信任嘅人,如果喺老公面前都要戴面具就好悲哀。

信佛變開心豁達

徐:人哋成日話圈中伴侶難啲維繫感情,你同老公會唔會因小事嗌交,成個鑊飛埋去嗰隻?

田:有時都會嗌,好正常。印象入面以前成日嗌,近兩三年好少,試過好激烈,因我哋唔係柔弱嘅人,口快過個腦,有咩唔啱直接講出嚟,通常都係老公讓我,有時會覺得係畀佢寵壞,喺佢保護下成長。

徐:咁你都幾幸福喎!

田:老公都有話我做人有時唔好咁惡,世界唔只老公同屋企人。我好感恩可以遇到佢,依家大家少咗鬧交,可能信咗佛啦。以前啲人見到我話我好寸,其實係自己唔敢講嘢,入咗行覺得自己係一碌葛,咩都唔識,咁不如少講少錯,起碼唔會畀人笑,結果因為咁封住自己,冇晒自信。

學懂慢活 享受人生

徐:咁後來點樣先令你有轉變?

田:我信咗佛3、4年,係道理令我知道,我以前可能好介意人點睇我,其實控制唔到,我都想好似王菲同張曼玉咁,於是自然就迷失自我,唔知快樂喺邊,係信仰令我有勇氣面對自己。

徐:你啱啱講嘅,我有7、8成經歷過同經歷緊,我都經常好loss,人不斷成長,睇番轉頭係跌跌碰碰,不過依然行緊,所以好多嘢唔好睇太重。

田:咁你loss嘅時候點算?

徐:好loss都要繼續返工,個心好空,靈魂唔知去咗邊,咁出嚟嘅嘢都唔會好,個樣又唔靚。人冇自信時愈會表現得好勝,因為我25歲先入行,已經冇咩時間,對所有嘢都會緊張,好多人話我唔識講笑,依家好啲,唔介意畀真正嘅自己人哋睇。

田:人每分每秒都改變緊,根本冇一個係自己,所以要相信同享受每一刻,就會開心同豁達。我都要學「慢活」一啲,以前同一時間會轉好多想法,依家就會做完一樣先一樣。

082111_01
阿田(右)和子珊歲數只相差兩年,關係亦師亦友,難怪如此投契!

082111_02
阿田和子珊乜都玩一餐,訪問期間笑聲不絕。

082111_03
子珊和阿田因拍《少年四大名捕》而結緣。

082111_04
子珊和阿田在訪問中大談愛情觀及兩性相處之道。

082111_05
阿田與杜汶澤結婚後,兩口子的甜蜜有增無減。

082111_06

--------------------

August 28, 2011
小儀子珊甘做小女人

有人喜愛把港女與公主病畫上等號,加上本地女多男少比例下,要找到心儀對象甚有難度,有見及此,於愛情路上儼如乾旱沙漠的徐子珊與阮小儀,同聲認為當小女人有着數。不過演過無數感情戲的子珊,堅拒與圈中人談戀愛,直言感覺戲味很濃;小儀則呼籲時下女性不要為結婚而結婚,免到頭來後悔莫及!

徐:徐子珊

阮:阮小儀

開咪放笑彈 氹人開心

阮:你知唔知我哋電台好多男仔嗒你糖,一聽到你個名就話正,森美都話欣賞你,私下亦有讚過你,你有個性感icon,每個男仔都會畀你迷倒。

徐:冇啲咁嘅事。

阮:你其實都幾有特性,TVB藝員好有星味難接觸,你係唯一一個唔係,歌手同電影都得,我唔當你係藝員,雖然你係性感,但認識你時就係好男仔頭好爽,親民又冇架子。

徐:你真係好funny,咁你都好好玩,好少見你唔開心,都知呢個係職業需要,你同森美嘅角色要氹人開心,我識嘅你其實係一個artist、藝術者,只不過將自己某一方面嘅嘢沉鬱咗!

阮:邊個八畀你知?

徐:你同森美on air時好嘈,off咪就好靜,因為已經將啲energy放晒出嚟。

阮:有時人大咗會攰,把聲唔同咗,以前我可以好高音,但已經笑到壞咗,行街食飯唔係幾講嘢,啲人會以為我唔開心,但我唔可能24小時都咁情緒高漲,有機會都會休息吓。

徐:成日聽你電台嘅節目,覺得你好開心、王祖藍都曾經話我有潛質演喜劇,但冇人搵囉,就算做喜劇都係演serious角色,同公司講過又冇人理,其實我某部分可以好豁出去。

阮:記得有次有個舞台劇,森美扮奶奶,講嘢好有鄉音,你夠膽死成個訪問同我哋一齊講鄉音。

徐:嗰次真係好好玩,睇番feedback,都話原來我幾好笑,好有滿足感,大家終於發掘到我另一面。

中女不可悲勿為嫁而嫁

當電台主持腦筋當然轉數快,不過於男生面前,小儀卻搖身一變成小女人……

阮:我喺男仔面前係小女人,感情上樂意咁做。以前會忟男友,但經歷過之後,就覺得小女人有着數,我又唔會打男仔,只會哦哦,不停反轉一個問題去問,真係要改。

徐:喺感情上我都係小女人,可能覺得自己係小朋友性格,乜都唔理,唔識得為人設想,以前會覺得梗係對方就我,唔係要我講呀,最好你自己諗到啦,明明問對方想去邊度食,其實自己諗好咗,係有呢啲通病,大個就覺得呢種關係唔健康,真係要溝通。

阮:我都覺得大家拎出嚟講係好事,我有年幾冇拖拍,覺得date緊有啲位好易變成朋友,本身有一堆異性朋友,開始當然希望兩個人一齊,但到咁上下對方就會問你有冇單身女仔介紹。

想搵個老外拍拖

徐:平時工作已經好忙,感情事冇心力去博,唔可以再用幾年時間去培養,好難承受,我唔可以好似正常情侶咁拖手食飯,都好少男仔可以接受,所以我想揀圈外人,如果遇到個啱嘅對象,我唔介意出街食飯畀人影,不過對方介意呢。試過幾次date,對方想送我返屋企,我話唔使,因為驚有狗仔跟。之前有周刊騷擾我家人都會心痛,何況係對方屋企人,人哋未必鍾意,所以我諗住搵老外。

阮:我認為唔好為結婚而結婚,我哋呢啲中女,今時今日唔係可悲o架!呢個年紀有男人錫自己,可以拍拖就拍拖,應該好好享受。為結婚而結婚,身邊太多呢啲例子,順其自然,以前我有set咗25歲結婚添。

徐:我15歲就開始同阿媽講,唔結婚唔生仔,唔係一紙婚書嘅問題,而係關乎一個家庭。

阮:要睇人囉!大家認真相處去生活,緊要過搵一個老公結婚,咁會影響人生,離婚嘅人心理會有陰影,有朋友離婚帶住個小朋友,會覺得冇男人會鍾意,其實唔可以咁諗。

徐:如果將來對象係圈內人我更加唔得,因為件事太過戲劇性,我演戲易投入角色,都信唔過自己,好容易諗到呢樣嘢。

難忍男友拍咀戲

阮:真係畀你搵到呢個人,會點做?

徐:如果搵到段關係係長久,我會選擇離開娛樂圈,係為咗捍衞同呢個男人嘅將來,因為成日演感情戲,知道大家可以拎幾多嘢出嚟,但到真正嘅時候,會覺得呢句對白咁熟嘅,咪係表情A,好容易覺得係咁,會唔舒服,同埋我唔能夠接受男友同其他演員咀,最好唔好啦。

阮:我接受到,要對自己有信心嘛!近排見你畀人影相抱住個小朋友,覺得你會係個好媽媽。

徐:我可以o架……呢種感覺都係近年嘅事,家姐生BB後令我對小朋友都識照顧,有時阿媽行開幾個鐘我都幫到手。咁你會唔會生?

阮:你睇我個臀部咁大就知會啦!但我都係睇對方有冇需要,呢個年代好多人覺得養寵物足夠,媽咪又冇壓力畀我,所以有機會生就生。
細粒係賣點想過選港姐

身形對女性來說尤其重要,個子不高的小儀也曾為此感不快……

阮:以前讀書時會介意,但入行之後發覺原來呢樣嘢可以係自己賣點,大家諗細粒女仔嘅時候就會諗起我,都幾好,有時會諗因為自己形象得到呢份工作,唔係一定香港小姐腳長先吃香,太多呢啲靚女,總有啲搞笑角色。

徐:我唔係走靚女路線。

阮:公司要你走嘛!有人同我講最緊要唔好介意,咁望吓鏡就知係二打六咪安於本分,細個有諗參加香港小姐,話晒我個樣唔差,做唔到冠軍,第3名cute cute地,我自問都OK,嗰個年代會代表香港去日本參賽,冇諗入娛樂圈。

徐:最後你做乜冇參加?去咗電台開咪做節目?

阮:我細個聽收音機,好鍾意林珊珊,因為佢聲靚,都有人話我把聲似佢,曾經選過商台DJ,但落選……不過我都算好彩,後來又迂迴曲折咁成功咗。

082811_01
小儀(右)與子珊齊作愛的呼喚,願意做小女人,讓人愛。

082811_02
小儀原來也想過好似子珊一樣去選美。

082811_03

082811_04
子珊與小儀分享開心事。

082811_05
子珊希望找個圈外男友,享受正常的拍拖滋味。

082811_06
小儀在電台開咪,將歡樂帶給聽眾。

*Credits to orientaldaily

No comments:

Post a Comment