Saturday, July 17, 2010

"A Pillow Case of Mystery II" Theme Song MV


"Do Not Underestimate Me" - Wong Cho Lam

別低估我 《施公奇案II》 主題曲 - 王祖藍

作曲: 葉肇中
填詞: 王祖藍

講一半點會清楚 知一半點去揣摩
尚未能一語道破 猜謎會猜錯
一知半解最坎坷 天機怕洩露太多
激起我心裡猛火 將謎語擊破

難題多 但百密亦有一疏 夠麼
無人可 做錯仍隻手遮天 過火 不容你玩我

*機密太多 竟被我篤爆咗 廢紙不可包火
隱瞞我麼 忽然更清楚 你低估我就傻 (傻咗)

多得有一個枕仙 翻冤案必會夢見
夜夜來左變右變 因住會痴線
枕仙會俾吓貼士 俾一半未能達意
越像謎我越要知 不妨試一試

人人知 難透露半句天意 我知
無人知 大秘密至有一啲 意思

Repeat *(*)

*Credits to HKLOVE.org

No comments:

Post a Comment