Saturday, December 4, 2010

"Running Through Red and Green Lights" - Louis Yuen

Louis Yuen's parody of Stephanie Cheng's "Red and Green Lights". The lyrics are about losing points when violating traffic rules.


衝紅綠燈 - 爛瞓融

從小最驚太早要起身
唔夠瞓望見紅綠燈
又要等 邊揸車邊放蚊
見塞車我就瞓 我這揸車的女人

如果太趕我點會留心
成日遇薄lock我真太不幸
係冇心 啱啱幾時轉燈
個差佬叫住我 我今次實在頭痕

*明明十分 轉眼變成零分
衝燈必須扣分 點解有紅綠燈
係我衰 揸車都敢再恰眼瞓
來又往 最黑仔我又笨過人

明明十分 轉眼變成零分
停牌唔易過 每日打的我都好抆
後悔緊 差佬捉到我好無能*
無辦法 我必須努力地更新 戒爛瞓

Repeat *

唔掂喇 我即刻決定就熄燈 瞓鑊甘

No comments:

Post a Comment