Monday, December 6, 2010

"Afraid to Find You at Your House" - Wong Cho Lam

Wong Cho Lam's parody of Raymond Lam's "Love Searching for You in Memory". The lyrics are about a couple living far away from one another. Hilarious!


怕去屋企找你 - 林窿

我要你 今晚黑 去我屋企
你嗌遠 聽朝早 怕要早起
你住~香馬灣 我住~火炭
喂 我其實無say

你說過 筲箕灣 近你屋企
我卻說 尖沙咀 至有Neway
買定晒西鐵飛 遠亦要搵你
走一轉 為陪伴你 我就要死

*如果搬近就你 無奈對住你
成日要就你D期
媽媽都怨恨你 同事責備你
其實我亦有屋企
期望你去下油麻地
但我諗真都係晒氣
我們是有一些距離

送過你 返屋企 似搭飛機
我決意 哩一哩
試下cosplay
你勁似張栢芝 我亦唔鍾意
Honey呀 我期望你會住近D

Repeat *

我其實有D想盅你

No comments:

Post a Comment