Friday, December 26, 2014

"Officer Geomancer" Theme Song MV


"Rebel" - Fred Cheng

造反 《八卦神探》 主題曲 - 鄭俊弘

作曲/編曲: 徐洛鏘
填詞: 可凌
監製: 韋景雲

平平凡如何像個人 要跟足公式太過笨
無無聊何來大趣聞 靠安穩偷生
人如何才能做偉人 要思想清晰更要運
如何臨場迎敵佈陣 明星一般傾倒眾生

大概 辦案是我擅長 易過殺戮情場
讓我 步進事實現場 就意志擴張

罪犯就是罪犯 哪可蓋過我雙眼
做足壞事在掉人現眼 面前是我哪會有運行
罪犯尚未造反 就發現行為古怪
用一餐燭光晚餐 只求可抱上你一晚

從來調查毋用證明 靠機巧觸感更靠命
無從提防惟獨愛情 屏風一般遮掩眼睛

沒錯 (原來自己 最驚 有天失威) 是你令我著迷 就似猛藥一劑
令我 (給你都看低) 面對越大問題 越有我發揮

罪犯就是罪犯 哪可蓋過我雙眼
做足壞事在掉人現眼 面前是我哪會有運行
罪犯尚未造反 就發現行為古怪
在揣摩的一瞬間 只求可聽到你稱讚

在今日就造反 我想你看我一眼
儘管日日受別人著眼 但惟獨你看見我就煩
罪犯又在造反 為了全城人驚歎
若果忠奸可以揀 當甚麼你會看一眼

細細個開始 阿sir教你禮義廉恥
講就容易 做落 就知大件事
呢個世界 邊有 絕對嘅道義
只有名義 政治 銀紙同人事
洗乜講呢啲 有良知 邊有律師
自私 定係無私 根本係同一件事
應該睇開啲 換個角度同邏輯睇事
一啲一啲 開始 代入呢個故事

Related post: "Officer Geomancer" Theme Song

*Credits to 狂愛TVB

No comments:

Post a Comment