Monday, December 1, 2014

"Lady Sour" Opening Theme Video


"When You Came into My Life" - Ron Ng & Myolie Wu

是你嗎 《醋娘子》 主題曲 - 吳卓羲/胡杏兒

作曲/編曲: 張家誠
填詞: 楊熙
監製: 何哲圖/韋景雲

胡:年月裡 慣了一天到黑 也提防
從沒有 半天安於哪方
吳:尋尋覓對象 天光了 也一樣
晴或雨 聽到只得迴響

胡:然後我 跌進低谷碰巧 你在旁
陪著我 說一聲不要慌
吳:長期在跌蕩 一早已 怕希望
合:其實我 我也不想硬朗

胡:是你嗎 使我不會再害怕
吳:像以前 看天打卦有用嗎
合:是你嗎 在迷路的一刻 指引我回家
胡:不需要 隻身恐怕雷雨灑

吳:是你嗎 在旁便不需驚怕
胡:舊傷疤 會否因你而放下
吳:面前是你嗎 合:就如夢境一般 不再有落差
吳:交給你 合:從未應許的期盼

"Lady Sour" Episode 1

Eliza Sam on "The Green Room"

Promotional Event 1 @ J2 Clip (113014)

Promotional Event 1 @ "Scoop" Clip (120114)

Promotional Event 2 @ TVB8 Clip

Promotional Event 3 @ "Scoop" Clip (120814)

Promotional Event 3 @ Pearl Clip (121014)

Promotional Event 5 @ J2 Clip (122214)

Promotional Event 5 @ "Scoop" Clip (122314)

Related post: "Lady Sour" Theme Song MV

Personal Note: Ha ha.... 「仆街」.... Had to rewind that part to confirm.... :P

*Credits to Siu Oi, 香港無線TVB8, and DAY DREAM

No comments:

Post a Comment