Monday, September 1, 2008

"Scavengers' Paradise" Opening Theme Video


"Brothers Tackling Love Challenges" - Roger Kwok, Kenneth Ma, Myolie Wu & Cherie Kong

沙煲兄弟闖情關 《同撈同煲》 主題曲 - 郭晉安/馬國明/胡杏兒/江芷妮

作曲: 陳國樑
填詞: 許少榮

郭: 若我夠上進就算窮不丟架
馬: 死充四圍搵銀刮沙
江: 我自細做慣幸福小花
胡: 不驚風雨沿途獨唱不好嗎
男: 極愛慕你
女: 別這樣口花花
男: 天生野蠻
女: 不可以嗎要就我哋
男: 我話唔係卦
郭: 一生一世情投合意可以嗎

胡: 你都發神經嘅咪下巴輕輕呀你
郭: 我無撚化你嘅唔試過點知唔得嘅呢
江: 咪鬼理佢哋耍花槍啦人哋想去睇映畫戲呀
馬: 睇映畫戲好貴架喎你估我中馬票咩飲涼茶吧啦
江: o車你都無解嘅

*馬: 回來吧
江: 蒸生瓜
胡: 好冤家
郭: 講真心話
女: 吵吵嘴鬥鬥氣
男: 一早慣啦
郭: 常為伴
胡: 好知己
江: 好冤家
馬: 去闖天下

合: 盼永遠與你一起大鬧笑話
合: 找到愛的真諦感動吧艱苦世態驟來都不怕它就這麼一絲
一點永留我心底無人能忘掉愛吧多高雅
馬: 漸發現了共你哋好啱啞
江: 艱苦歲月都不覺差
胡: 有著你遇困難唔害怕
郭: 真心真意從來待你不鬼馬
男: 沒有鑽石我扮相極不瀟灑
女: 雙雙結為歡喜襯家有義氣令我極欣賞他
合: 一雙一對情投合意登對嗎

Repeat *

合: 沙煲只得一個一齊捱一起拍檔問題一起破解沒法子風生水起心裡也歡喜有了你沿路腳步輕鬆晒

No comments:

Post a Comment