Saturday, December 5, 2009

"A Chip Off the Old Block" Theme Song (Full Version)

chip


Download (Full Version)

"Don't Say I Don't Accommodate You" - Ron Ng & Myolie Wu

咪話唔就你 《巴不得爸爸...》 主題曲 - 吳卓羲/胡杏兒

作曲: 周永恆
填詞: 陳詩慧
編曲: Bonda Chow
監製: 鄧智偉

合:尋晚夜 個包租婆鬧我
佢係咁狂鬧我 我係都唔認錯
尋晚夜 個包租婆鬧我
佢係咁狂鬧我 我係都唔認錯

胡:么心呀么肺對你 好歡喜激到你跳起
吳:口多多激親咗我 查實我呀也未至於小氣
胡:請飲Cola咪客氣 無計喇為你燒雞脾
吳:日日夜夜就咁樣相處 凡事記住咪動氣 別理是與非

*合:咪話唔就你 我哋唔動氣 快樂和睦去共處是美
每日陪住我 每日陪住你 我呀逢係喫飯會預你
故事何樣美 我哋唔動氣 要重情義我哋嘅道理
咪話唔就你 咪話唔就你 我呀查實每日掛住你*

胡:口花花講愛我呀 天濛光收到你紮花
吳:斟一杯香滑熱茶 然後抱住你就最好喇
胡:籮籮孿心掛掛 哎呀呀認我係肉麻
吳:好啦好啦就講出口喇 其實我認我認呀 係掛住你啦

Repeat *

*Credits to tvb.com and crimsonrain

No comments:

Post a Comment