Sunday, November 12, 2006

Chi Lam and Anita Welcome Baby Boy

袁詠儀(靚靚)昨日在張智霖(Chilam)陪同下,在山頂明德醫院剖腹誕下8磅男嬰,母子平安。初為人母的靚靚難掩喜悅之情,見到BB的一剎那感動得哭出來,她更形容BB手長腳長,甚有Model的型格!

靚靚產後精神極好,昨日接受訪問時中氣十足,對答如流!她透露前晚感陣痛入院,昨日在Chilam陪同下入產房,誕下約8磅重的囝囝。靚靚笑說: 「Chilam都有入去,仲帶埋攝錄機,但只係影都BB出世o個刻!」當聽到BB的喊聲,得知他平安健康時,靚靚即感動得哭出來:「聽到BB喊得咁大聲, 好感動!Chilam開心到話要即時抱o個個BB!」

遺傳父母優點

提到BB似爸爸還是媽媽時,靚靚即搞笑地說:「佢依家成舊粉咁,真係唔知似邊個!只要佢健康,我就開心o架喇!」靚靚愈說愈雀躍,更忍不住讚BB手長腳長:「佢好長!手長腳長!好有做模特兒o既型格!」看來這個8磅B仔,遺傳了父母的優點。

至於初為人父的Chilam,昨晚接受有線電視主持陸浩明(六號)電話訪問時坦言,心情興奮,但因要不斷向傳媒交代喜事,感到有點累。講到囝囝似他還是靚靚時,他笑說:「真係大家都有d似!但咁初期,未睇清楚,等多三五七日會再肯定o的!」

名字未有定案

至於BB名字,Chilam自言至今仍未定案,更笑言不如起名為「六號」,主持人六號即笑說:「12號生日,不如叫張十二!」Chilam聞言笑說:「好喎,十二少!」Chilam還大讚靚靚望住BB時,溫柔兼充滿母愛:「不過唔係望住我囉!」

兩口子首度為人父母,希望保持低調,難怪Chilam前晚想盡辦法撇甩傳媒,與靚靚開車到好友沈嘉偉家後,才再秘密入院!另外,靚靚早前雖不時被拍到外出吃飯,但得知BB快將出世,已甚少外出,最近一次露面已是本月初,當晚靚靚邊捧著肚子邊表示自己醜樣,著記者不要拍照!

*Credits to mingpao

No comments:

Post a Comment