Wednesday, August 2, 2006

FloMo @ TVB 35th Anniversary 2002

I just love FloMo too much! Even though I have posted the "Jade Star Biz" clip, now I have typed out the parts about them. Hopefully, I have used the correct Chinese words.
娛樂大搜查 - TVB 35 台慶頒獎禮場面感人

黎芷珊﹕至於最近極束上位嘅陳豪佢就而大熱姿態奪得‘飛躍進步大獎’。攞獎之後﹐老友DEREK即刻同佢擁抱。
(李浩林擁抱陳豪)
李浩林﹕恭喜晒! 我都話你一定得㗎啦!
黎芷珊﹕跟住方中信同林文龍都份份恭喜佢!
方中信﹕你呀後生仔!
(陳豪笑)
(方中信同林文龍擁抱陳豪)

黎芷珊﹕但係最難得哩就係當我地同佢做緊訪問嘅時候﹐好朋友陳慧珊啱啱係後面經過喎總比記者拉住影相o忝。而感人嘅場面就係呢個時刻出現啦。
(陳慧珊同陳豪攬都實一實)
黎芷珊﹕你老友攞到獎覺得點呀﹖
陳慧珊﹕好開心呀! 我投先想出去支持佢但我整緊頭呀!
黎芷珊﹕矣! 好感動呀你﹖
(陳慧珊掃陳豪面部)
黎芷珊﹕好啦﹐唔該西!
(陳慧珊行開)
黎芷珊﹕咁會唔會同佢最傾得埋你覺得﹖
陳豪﹕兩個都夾﹐一個FLORA一個ADA兩個都真係。。。同咪好好朋友囉。係呀!
黎芷珊﹕我見到佢投先眼濕濕喎因為你攞獎﹐咁奇怪嘅﹖
陳豪﹕。。。咁好朋友呀嗎我覺得自然感動㗎啦。係呀其實我都諗住其實應該係比阿比阿林峯㗎。因為輪經驗我都係老人家啦。比後生仔攞啦﹐唔應該我攞嘅。係呀! 哈哈!

黎芷珊﹕陳豪攞獎FLORA而經眼濕濕啦!難怪當佢自己奪‘我最喜愛女主角’獎嘅時候會咁擊動啦! 落返台雖然無繼續喊﹐但係表現非常興奮喎。當見到攞咗‘進步獎’嘅胡杏兒﹐佢更加著躍呀! 論都陳豪黎恭喜佢嘅時候﹐場面即時變得好甜密呀!
(陳慧珊同陳豪再一次攬都實一實)
黎芷珊﹕矣﹐有無失望呀﹖陳豪攞唔到喎。
陳慧珊﹕但係佢攞到嗰個獎已經好開心㗎啦!
黎芷珊﹕但係我投先見我睇得好緊張但其實你相邊個贏嘅哩﹖
陳慧珊﹕我真係個個都好鐘意所而真係好難講。
陳豪﹕係應該佢贏㗎! 實係做得太好啦!
黎芷珊﹕好難決擇㗎都。
陳慧珊﹕好難決擇。佢投先講緊男仔呀傻老!
陳豪﹕HUH﹖
黎芷珊﹕有咩講呀攞獎﹖
(陳慧珊笑)
陳豪﹕更係好開心啦! 同係應得㗎! YOU KNOW﹐SHE’S﹐SHE’S THE BEST!
陳慧珊﹕AW﹐THANK YOU MO。AH, I'M GONNA MAKE ME CRY AGAIN。
黎芷珊﹕會唔會約埋一齊慶祝咁樣哩﹖
陳慧珊﹕多數都會㗎啦! 但佢聽朝0600呀!
黎芷珊﹕吓﹖係咩﹖
陳豪﹕係呀! 想呀﹐但聽日要開工所而工作為上。

Personal Note: How I miss FloMo! I wish Flora would film for TVB soon, so they can collaborate together once again. Seriously! Although TVB has over 70 contracted artists, TVB is lacking people in series. The same people film together over and over again.

No comments:

Post a Comment