Sunday, January 4, 2009

"Sweetness in the Salt" Sneak Peek

"How to Say Love" - Tavia Yeung & Steven Ma

sweetness_in_the_salt_tavia00

愛怎麼說 《碧血鹽梟》 主題曲 - 馬浚偉/楊怡

作曲: 葉肇中
填詞: 張美賢

男: 形單 隻影 往事在回味
白雪 讓我漸分不清 那天與地
女: 逝去了情感 從不應該記起
何事我 越拼命放低
合: 更加每天想起

合: 雲在飛

男: 陪同我在找你
女: 迎頭多變幻天氣
男: 我都向前行不退避
合: 白雪再飛
男: 毋忘我在等你
女: 埋藏心裡面太多痛悲
合: 要怎麼說起

salt01salt02salt03salt04salt05salt06salt07salt08salt09salt10

Clips:
《碧血鹽梟》 先賭為快 01

《碧血鹽梟》 先賭為快 02

《碧血鹽梟》 先賭為快 03

《碧血鹽梟》 先賭為快 04

《碧血鹽梟》 幕后全記錄 01

《碧血鹽梟》 幕后全記錄 02

Personal Note: The series looks so good! Tavia is first lead! I am really anticipating it.

*Credits to AOD, youtube, tvb, and ent.vv8.com

2 comments:

  1. Finally, there's a drama that Tavia is the main lead.

    ReplyDelete
  2. Yes, finally a series that revolves around Tavia. Add oil, Tavia!

    ReplyDelete