Saturday, June 26, 2021

The Making of "Murder Diary"

Part 1

Part 2

"Murder Diary" Theme Song MV Preview

"Skylight" - Vincent Wong

天窗 《刑偵日記》 主題曲 - 王浩信

作曲/編曲: 張家誠
填詞: 張美賢
監製: 何哲圖/韋景雲

問這生 誰做主宰 有些隱秘 成為障礙
我這扇窗 從未打開 世間一切 不可以進內

難道現實沒人能配一對
剩低我 和我是同類
留下絕密事情纏結在心裡
夢想 要拼命去追

唯有你最明白我 天窗解了鎖
誰想等失去那天 悔不當初
我彷彿從頭活過 方知一生為了什麼
不必怕闖禍 無懼燒起火

Related post: "Murder Diary" Theme Song (Full Version)
Related post: "Murder Diary" Opening Theme Video & End Credits

*Credits to 我的天哪嘿嘿嘿嘿 and 火火火火火火火火必火

No comments:

Post a Comment