Saturday, December 12, 2015

"Angel In-the-Making" Sub Song


"Real Me" (Pop Version) - Aaryn Cheung & KT

真我 (Pop Version) 《實習天使》 插曲 - 張明偉/KT

作曲/編曲/監製: 楊奇昌
填詞: 楊熙
Rap詞: KT

可否好好看我吧 分秒也在奉獻我
只想得到你認同 偏不太多
假使於街角碰面 可會發現我 埋沒太多

#誰亦奢望 可揮發星光
卻又怕之後遺忘 我那麼想你記住我 無論如果

Yo yo check it out yo
每個階層嘅人心裡面有個夢想
夢想中嘅事實同現實係咪一樣
試過幾多次失敗有幾多人會去關懷
所有夢想無需要為其他人去交帶
想做就去做距離終點只係仲差幾步
我哋嘅努力唔會白費上天一定收到
去修補負能量嘅思想齊拍掌
拍得越響做事先可以愈戰愈強

*誰讓我去當真正的我 不需為現實奈何
不需耿耿於結果 去證實誰是我
誰讓我放膽擁有真我 無需共命運拔河
其實我 其實我 其實我 若我可
一心一意向著那方 (一心一意去覓如果)

這個我你未附和 幾多位喜歡過我
這個你永未就座 為何又困住我

我要向夢想飛我要靠我自己
我要建立屋企我就要向上飛
夢想成真不怕艱辛成功隨時到你
人生如戲令人回味怎捨得放棄
Hey you know what I'm saying

Repeat (*)

今天開始奮鬥吧 不要這樣就錯過
該怎麼找到自由 走出窄巷
好好把握每個夢 不要怕犯錯 其實我可

Repeat #

Yo here we go
漫長人生就似西遊記要取西經
要成長慢慢學習成為精兵中嘅精英
要有壓力先會努力變成積極
用盡全力先會做到有理想嘅成績
呢個世界咁大 好似永無盡頭
乘風搵個出口向困難出手再出走
凡事都有兩面 你無理由會唔知
我哋只要堅持遲早都會成為天使

Repeat *


"Real Me" (Slow Version) - Aaryn Cheung

真我 (Slow Version) 《實習天使》 插曲 - 張明偉

作曲/編曲/監製: 楊奇昌
填詞: 楊熙

可否好好看我吧 分秒也在奉獻我
只想得到你認同 偏不太多
假使於街角碰面 可會發現我 埋沒太多

*誰亦奢望 可揮發星光
卻又怕之後遺忘 我那麼想你記住我 無論如果

誰讓我去當真正的我 不需為現實奈何
不需耿耿於結果 去證實誰是我
誰讓我放膽擁有真我 無需共命運拔河
其實我 其實我 其實我 若我可
一心一意向著那方 (一心一意去覓如果)*

#這個我你未附和 幾多位喜歡過我
這個你永未就座 為何又困住我

今天開始奮鬥吧 不要這樣就錯過
該怎麼找到自由 走出窄巷
好好把握每個夢 不要怕犯錯 其實我可

Repeat (*)#

*Credits to Njo Johnny

No comments:

Post a Comment