Updates on Twitter!

- Kenneth Ma Guest Stars in "Line Walker: The Prelude" Finale
- "Michael Miu, Felix Wong & Kent Tong on "Telling Maria (Sr. 4)"
- "My Ages Apart" Promotional Clip 1 & See See TVB Clips
- "Nothing Special Force" Week 3: averaged 19.8 points.
- "Line Walker: The Prelude" Week 3: averaged 23.8 points.
- "Oh My Grad" Week 2: averaged 22.3 points.
- Anniversary Series Promotional Clip
- 《堅離地愛堅離地》 "Kennedy Loves Kennedy" Costume Fitting
- Moses Chan & Ada Choi on "Telling Maria (Sr. 4)"
- TVB 50th Anniversary Light Switching Ceremony

follow me on Twitter

Check the side bar for upcoming series updates!


List updated on Tuesday, October 17, 2017.

Saturday, December 12, 2015

"Angel In-the-Making" Sub Song

video

"Real Me" (Pop Version) - Aaryn Cheung & KT

真我 (Pop Version) 《實習天使》 插曲 - 張明偉/KT

作曲/編曲/監製: 楊奇昌
填詞: 楊熙
Rap詞: KT

可否好好看我吧 分秒也在奉獻我
只想得到你認同 偏不太多
假使於街角碰面 可會發現我 埋沒太多

#誰亦奢望 可揮發星光
卻又怕之後遺忘 我那麼想你記住我 無論如果

Yo yo check it out yo
每個階層嘅人心裡面有個夢想
夢想中嘅事實同現實係咪一樣
試過幾多次失敗有幾多人會去關懷
所有夢想無需要為其他人去交帶
想做就去做距離終點只係仲差幾步
我哋嘅努力唔會白費上天一定收到
去修補負能量嘅思想齊拍掌
拍得越響做事先可以愈戰愈強

*誰讓我去當真正的我 不需為現實奈何
不需耿耿於結果 去證實誰是我
誰讓我放膽擁有真我 無需共命運拔河
其實我 其實我 其實我 若我可
一心一意向著那方 (一心一意去覓如果)

這個我你未附和 幾多位喜歡過我
這個你永未就座 為何又困住我

我要向夢想飛我要靠我自己
我要建立屋企我就要向上飛
夢想成真不怕艱辛成功隨時到你
人生如戲令人回味怎捨得放棄
Hey you know what I'm saying

Repeat (*)

今天開始奮鬥吧 不要這樣就錯過
該怎麼找到自由 走出窄巷
好好把握每個夢 不要怕犯錯 其實我可

Repeat #

Yo here we go
漫長人生就似西遊記要取西經
要成長慢慢學習成為精兵中嘅精英
要有壓力先會努力變成積極
用盡全力先會做到有理想嘅成績
呢個世界咁大 好似永無盡頭
乘風搵個出口向困難出手再出走
凡事都有兩面 你無理由會唔知
我哋只要堅持遲早都會成為天使

Repeat *

video

"Real Me" (Slow Version) - Aaryn Cheung

真我 (Slow Version) 《實習天使》 插曲 - 張明偉

作曲/編曲/監製: 楊奇昌
填詞: 楊熙

可否好好看我吧 分秒也在奉獻我
只想得到你認同 偏不太多
假使於街角碰面 可會發現我 埋沒太多

*誰亦奢望 可揮發星光
卻又怕之後遺忘 我那麼想你記住我 無論如果

誰讓我去當真正的我 不需為現實奈何
不需耿耿於結果 去證實誰是我
誰讓我放膽擁有真我 無需共命運拔河
其實我 其實我 其實我 若我可
一心一意向著那方 (一心一意去覓如果)*

#這個我你未附和 幾多位喜歡過我
這個你永未就座 為何又困住我

今天開始奮鬥吧 不要這樣就錯過
該怎麼找到自由 走出窄巷
好好把握每個夢 不要怕犯錯 其實我可

Repeat (*)#

*Credits to Njo Johnny

No comments:

Post a Comment