Updates on Twitter!

- "Legal Mavericks" Week 8: Sat. averaged 19.5 points; Sun. averaged 19.9 points.
- "The Unholy Alliance" Week 1: averaged 26.2 points, peaked at 27.4 points.
- "A General, a Scholar and a Eunuch" Week 4: averaged 26.5 points, peaked at 27.6 points.
- "The Tofu War" Promotional Clips 1-3
- "Nothing Special Force" will air after "Legal Mavericks" on September 24th @ 9:30pm.
- "Line Walker: The Prelude" will air after "The Unholy Alliance" on September 18th @ 9:30pm.
- "The Unholy Alliance" Theme Song MV
- 《跳躍生命線》 "Leaping Lifeline" Blessing Ceremony
- "The Unholy Alliance" Opening Theme Video & End Credits
- "A General, a Scholar and a Eunuch" Theme Song MV
- Priscilla Wong Joining "A General, a Scholar and a Eunuch" Sequel?
- "The Unholy Alliance" Theme Song (Full Version) & Sub Song

follow me on Twitter

Check the side bar for upcoming series updates!


List updated on Tuesday, August 15, 2017.

Monday, September 22, 2014

"Come Home Love" Sub Song 5

video

"No More Lies No More Tears (Acoustic Version)" - Auston Lam

不再說謊 (Acoustic Version) 《愛.回家》 插曲 - 林師傑

作曲: 林師傑
填詞: 張美賢
編曲: Johnny Yim
監製: 何哲圖/Johnny Yim

自己都解釋不到 對你這感覺
我每次很想傾訴 卻變了說謊
我怕我真的哭了 要對你假笑
我怪我真心真意 卻慣了假裝

從前如日復日錯過 已想清楚
行動是別要再怯懦

*別再故意地 將我感覺莫名地收起
學會更努力 一格一格正能量儲備
能自信地 極平凡仍是美
兩個世界 可一起

直接去說吧 將那黑布毅然地掀起
讓我奮勇地 當個主角劇情極細膩
誠實告白 是無遮掩的美
每個細節都驚喜 往那最初細說起

木偶要說話 我有我感覺
厭了再分飾 兩個我太多
我盼你終可 愛上那真我
我盼仍能修補 有最甜美結果

從前如日復日錯過 已想清楚
行動是別要再怯慌

Repeat *

直接去說吧 將那黑布毅然地掀起
讓我奮勇地 當個主角劇情極細膩
誠實告白 內容不需隱秘
我要對你花心機 以我最真去愛你

video

MV

video

"No More Lies No More Tears (Full Arrangement Version)" - Auston Lam

不再說謊 (Full Arrangement Version) 《愛.回家》 插曲 - 林師傑

作曲: 林師傑
填詞: 張美賢
編曲: Johnny Yim
監製: 何哲圖/Johnny Yim

自己都解釋不到 對你這感覺
我每次很想傾訴 卻變了說謊
我怕我真的哭了 要對你假笑
我怪我真心真意 卻慣了假裝

從前如日復日錯過 已想清楚
行動是別要再怯懦

*別再故意地 將我感覺莫名地收起
學會更努力 一格一格正能量儲備
能自信地 極平凡仍是美
兩個世界 可一起

直接去說吧 將那黑布毅然地掀起
讓我奮勇地 當個主角劇情極細膩
誠實告白 是無遮掩的美
每個細節都驚喜 往那最初細說起

木偶要說話 我有我感覺
厭了再分飾 兩個我太多
我盼你終可 愛上那真我
我盼仍能修補 有最甜美結果

從前如日復日錯過 已想清楚
行動是別要再怯慌

Repeat *

直接去說吧 將那黑布毅然地掀起
讓我奮勇地 當個主角劇情極細膩
誠實告白 內容不需隱秘
我要對你花心機 以我最真去愛你

*Credits to 星夢娛樂

No comments:

Post a Comment