Friday, June 1, 2007

《溏心風暴》 金句

大契金句

★大家_前門捉賊,你_就_後欄放火!(第13集)

★我話係就係,唔使證據!呢度唔係法庭,唔需要證據,我對眼就係證據!(第13集)

★我睇人睇_幾十年,邊個係人,邊個係鬼,我睇得出!(第13集)

★未登天子位,先置殺人刀!(第21集)

★耳聽三分假,眼看未為真。( 第27集 )

★哭有時、笑有時、歡樂有時、悲傷有時。(第28集)

細契金句

★你唔係長子嫡孫!你係野仔!(第1集)

★不賢妻,不孝子,頂趾鞋,無法治!(第1集)

★霸完我個仔,又霸我間舖,乜都要生霸死霸,我前世欠妳呀?(第6集)

★你知唔知我最憎乜_?我最憎_6億呀!(第30集)

★死_都_棺材度挖佢出_鞭屍呀!(第34集)

大鮑金句

★有口也是和,無口也是禾,大家要和和氣氣。(第7集)

★多兒多女多冤家,無兒無女坐蓮花。(第12及15集)

★我真係唔明你_講咩,完全都冇興_!(第24集)

細鮑金句

★你阿媽搵你!你阿爸搵你!你阿婆搵你!你阿_搵你!你阿爺搵你!你阿公搵你!
你阿媽搵你!你阿婆搵你!你阿爺搵你!你阿仔搵你!(第1集)

★女騙子,世紀大騙局,擺明擺檔擺明昆!(第4集)

★甜的吃,苦的吃,酸的也要吃! (大鮑:你再唔講實話,屎都有得你吃)(第
9集)

★呢度唔係財務公司,我更加唔係人肉ETC,係咁!(第28集)

舅父波金句

★無火便是農,農夫個農,有火便是_,_丁個_,我講我姐夫;仲有,有錢便是人,
無錢便是鬼,又係講我姐夫。唉!你_就富貴,我就_丁見鬼!(第7集)

★咪睇佢笑騎騎,毒過響尾蛇呀!( 第26集 )

No comments:

Post a Comment