Friday, April 11, 2014

"You Are So Hard to Forget" - Wong Cho Lam

Wong Cho Lam's parody of Tony Leung's "You Are So Hard to Forget", with a cameo from "Never Dance Alone" stars Kandy Wong, Cheronna Ng, Venus Wong, Annice Ng, Jeannie Chan, Winki Lai, Anjaylia Chan, David Lo, and Carman Lee in the MV (also a parody of the MV for Julian Cheung's cover version).


你是如此難以忘記 - 涼朝偉

*早已知道來自那星星的你
早已知道愛一個人要陪她看TV
早已不再相信所謂馬馬虎虎的港劇

所以我習慣了不再開電視機
所以我習慣在人來人去中看西遊記
所以我習慣追看韓劇不再為誰付出真心

但為何還是把你藏在心裡
為什麼還是等著你TVB
我怎能告訴自己說我一點都不在意

為何港劇是難以忘記
浮浮沉沉的在TVB (電視機)
小生花旦還有王祖藍
都是我所有的記憶

為何港劇是難以忘記
浮浮沉沉的在TVB (電視機)
拍電視劇需要多少勇氣
M Club 的新星 請你們看清*

Repeat *

我是涼朝偉不是張智霖

Personal Note: Ha ha.... A parody within a parody! :P


*Credits to Jason Diane Koo and starstarfans

No comments:

Post a Comment