Wednesday, October 4, 2006

大當家上身交足戲 蔡少芬畀女爭

(L: Shirley Yeung, Anne Heung, Ada Choi, Bernice Liu, Leanne Li, and Astrid Chan)


蔡少芬(Ada)昨日率十多位無線花旦為《玉面玲瓏》拍攝節目巡禮,各花旦身穿華麗古裝服,雖在烈日下個個汗香淋漓,但仍異口同聲表示想拍古裝兼爭著跟Ada合作。

Ada、楊思琦、向海嵐(Anne)、廖碧兒(Bernice)等十多位參與 拍攝的演員差不多全由選美出身,而朱慧敏、唐詩詠和李亞男等更是首次拍古裝劇,就連男角賈寶玉都由蓋鳴暉反串扮演,可謂全女班上陣。不過論氣勢,始終是 Ada最強,她飾演的王熙鳳將統領全班女人,每個眼神和表情都交足戲,與以前《洛神》、《火舞黃沙》的角色同樣有睇頭。

記者笑說Ada如「大當家」上身,她即謂:「直情係大當家啦!不過真實o既我好純潔、善良,如果呢套劇開o個陣搵我拍都幾好玩,仲要好似而家咁帶成群女 喎!」Ada又指在場大多數演員都未合作過,說到她是老前輩,她笑說:「唔好咁講,大家同年紀o者,如果論港姐出身我就係前輩,可能我仲細d添!」

廖碧兒話喊就喊

而Bernice昨日拍攝時亦話喊就喊,事後她說:「我呢排拍《凶城計 》成日都要喊,好似喊包咁,(想唔想同Ada合作?)想呀!我同佢同一間教會o架!」而Anne與思琦亦表望與Ada合作,Anne說:「我同Ada好 熟,不過就未合作過,同佢開工一定好開心,佢好搞笑。」演奸人的思琦亦謂:「我本身好鍾意睇Ada做戲,Ada套套劇d戲路都唔同,變化好大,我都想同佢 合作,跟佢學下野!」

Personal Note: It would be awesome to see Ada film another ancient series. Ada is so loved by everyone, and everyone wants to work with her. She hasn't filmed an ancient series for TVB ever since "Where the Legend Begins"; however, if this series does get filmed (and Ada is in it), it would be better if Tavia is in it rather than Bernice. Tavia has more ancient beauty over Bernice. The look that Bernice has in this Sales Presentation clip looks like 'Princess' from "Virtues of Harmony".

No comments:

Post a Comment