Monday, October 1, 2007

Tavia Yeung's TVB Blog

Whenever I try to view "Artistes Blog" on tvb.com, it, for some reason, does not open (mind you, I only tried once and gave up). Anyway, on a gloomy day like today, I clicked on the "Artistes Blog" section and, without a doubt, it worked.

被我無意中發現 Tavia (or people in TVB) had posted an entry related to Ron. 作為佢哋嘅fan, I obviously have to post it for other RT fans to see. Enjoy!!!

View Tavia's blog.

神奇利是封 posted by Tavia Yeung 楊怡
ron_tavia01
1) 我有一次同吳卓羲一齊拍賀年相,大家是在一個花圃內工作.
當時我發覺他的衣領後面插了一個”利是封”, 我還以後自己看錯了, 於是慢慢走近他,
ron_tavia02
2) 打算再確定一下插在他帽子後面的紅色物體究竟是不是一個”利是封”……
ron_tavia03
3) 結果…..我就給他作弄, 讓他強行將這個”利事封”插在我衣領上….
ron_tavia04
4) 真係好衰…..

不過他解釋說…這個”利是封”好有用, 原來裡面放了一片消除頸梗膊痛的”脫苦海膏藥”,
你們相信嗎…..

當然是假的啦.

事實是這樣的,

是我先衰的, 我當時先將一個”利是封”偷偷插了在吳卓羲的衣領後面, 後來給他發現了, 所以他才來一個報復, 將那個”利事封”插回我的身上….

沒有辦法啦, 完全是我不對在先的……

*Credits to tvb.com

No comments:

Post a Comment