Thursday, February 22, 2007

Linda Chung and Kenneth Ma Fighting to Become Year of the Pig's Bad Person

鍾嘉欣、馬國明爭做豬年壞人

豬年來臨,馬國明和鍾嘉欣整古做怪扮豬應節。

鍾嘉欣和馬國明希望能演人見人憎的奸角,挑戰自己。

備受無線力捧的馬國明和鍾嘉欣,希望藉不同角色磨練演技。鍾嘉欣在新劇《珠光寶氣》中演壞女孩奉旨玩男人,馬國明希望能演人見人憎角色,一於齊齊在豬年靠奸出位。

去年無線《萬千星輝頒獎禮》中「飛躍進步男、女藝員」獎得主馬國明和鍾嘉欣,日前齊齊拍攝新年照,馬國明一見鍾嘉欣,即大讚對方說:「嘩!乜你原來咁高o架!遲o下有機會都想同你合作。」難道他不怕緋聞女友曾華倩呷醋?

做好人嫌悶

馬國明和鍾嘉欣為無線今年力捧小生花旦,為免得獎後進步變退步,兩人希望有機會自我增值,磨練演技,馬國明說:「我想做舞台劇,因為你做得好唔好,觀眾o 既反應會反映出o黎,同埋做舞台 劇滿足感會好大。另外,我一直好想試 o下做奸角,雖然好人比較易做,觀眾會好受落,但係冇乜發揮機會。我一向鍾意做戲,做得好人多會有少少悶,但奸角就會好出、好爆,有得發揮。」

狂_銀贖樓

鍾嘉欣表示認同馬國明的話,她說:「奸角係有好大發揮機會,我好好彩,o依家拍緊個部長劇《珠光寶氣》,我演有錢女角色,因為太有錢,經常視男人如無物, 將佢地玩弄係股掌之間 ,係一個壞女孩,對我o黎講真係好大挑戰,加上今次有機會同蔡少芬、林保怡呢班好戲之人合作,可以學到唔少o野。」問到豬年願望,鍾嘉欣說:「希望可以接 多d騷,賺多d錢,等我今年可以供甩層樓。」

*Credits to appledaily

No comments:

Post a Comment