Sunday, January 16, 2022

"Forever Young at Heart" Sub Song 8 Preview & Sub Song 7 MV (Full Version)

"Forever Young at Heart" Sub Song 8 Preview

"Had It All" - Andy Schaub

Had It All 《青春本我》 插曲 - Andy Schaub 安哲逸

作曲/填詞/編曲/監製: Andy Schaub 安哲逸

Close to summer's end
Lays all the evidence
Carved in like DNA
Dear, I am almost sober

It's gonna be a long winter
Yeah I already miss the warmth
I wish I could say with confidence
One day summer never ends

We had it all We gave it all, twice
We had it all We gave it all, twice
No one knows what the future holds
I still think I should let you know

We had it all We gave it all, twice
We had it all We gave it all, twice
Why the good things are meant to go
I hope that you are happy though

Happy though
To let you know

"Forever Young at Heart" Sub Song 7 MV (Full Version)


"Soulmate" - Chantel Yiu

靈魂伴侶 《青春本我》 插曲 - 姚焯菲

作曲: 梁秉仁
填詞: 李敏/何晉樂
編曲/監製: Johnny Yim

我愛閱讀 要待續 的一篇小說
因主角與主角會於 雪地偶遇
那對白是數十字 感覺如情詩
有著明喻或暗喻

世上的一對 靈魂伴侶
天生一對 天意允許
某戀愛詩句 激發想像的樂趣

我幻想一個 靈魂伴侶
沒有差距 只要目光配合了焦距
帶希冀的眼神極陶醉

我愛造夢 這活動 可躲於一處
不需要去 解說我的美夢內意義
太過踏實與現實 怎領略情書
我願意持續幼稚 地試

去幻想一個 靈魂伴侶
天生一對 經我允許
那戀愛詩句 激發想像的樂趣

愛情構想 暗藏對白裡 暗藏眼眸裡 怎被刪去?

我幻想一個 靈魂伴侶
童話裡 漫畫裡 如果有吹噓?
我一切思緒 一切想像 可是對?

你是否相信 靈魂伴侶?
未接的吻 請你別猜我是幾多歲
到底我想與誰 做情侶?

Related post: "Forever Young at Heart" Sub Song 7 MV Preview
Related post: "Forever Young at Heart" Theme Song MV

*Credits to Chantel Yiu 姚焯菲

No comments:

Post a Comment