Wednesday, January 26, 2022

Interview with "Forever Young at Heart" Songwriters


"Forever Young at Heart" Sub Song 10 (Kaitlyn Lam Version)

"It's Complicated" - Kaitlyn Lam

複雜 《青春本我》 插曲 - 林君蓮

作曲: 張馳豪/林君蓮
填詞: 張馳豪

左或右 前或後

你說我們都是普通人

"Forever Young at Heart" Sub Song 7 (Rock Ho Version)

"Soulmate" - Rock Ho

靈魂伴侶 《青春本我》 插曲 - 何晉樂

作曲: 梁秉仁
填詞: 李敏/何晉樂

世上的一對 靈魂伴侶
天生一對 天意允許
某戀愛詩句 激發想像的樂趣

"Forever Young at Heart" Sub Song 10 (Aska Cheung Version)

"It's Complicated" - Aska Cheung

複雜 《青春本我》 插曲 - 張馳豪

作曲: 張馳豪/林君蓮
填詞: 張馳豪

我的心很複雜
我長大了我並不傻
眼睜睜共度的年華
轉眼間散落我腳下

我不想要那麼複雜
只想一起坐在沙發 Wu~

"Forever Young at Heart" Sub Song 3 (Archie Sin Version)

"The Fool" - Archie Sin

傻人 《青春本我》 插曲 - 冼靖峰

作曲: 林君蓮
填詞: 李敏/冼靖峰

我像羊兒離群 只得一個人
原諒了 種種批評 竟不敢怨恨
存在感 磨滅了 但不想責問
我是成為傻人 都不敢慨憤

Related post: "Forever Young at Heart" Sub Song 10 MV (Full Version)
Related post: "Forever Young at Heart" Sub Song 8 Preview & Sub Song 7 MV (Full Version)
Related post: "Forever Young at Heart" Sub Song 3 MV (Full Version) & Sub Song 4 MV

*Credits to See See TVB

No comments:

Post a Comment