Saturday, January 8, 2022

"Forever Young at Heart" Sub Song 6


"Everything Will Be Alright" - Aska Cheung & Aeren Man

別難過 《青春本我》 插曲 - 張馳豪/文凱婷

作曲/填詞: 張馳豪
編曲/監製: Johnny Yim

Aska:有人說
一個人的時候
會不自覺低頭
按耐不住的痛
我也試過

一群人在房間卻感覺很寂寞
一個人想發言卻對著鏡子說

你不是懦弱
卻只想人懂
誰人能夠感受
讓我來對你說

*合:別難過
太不值得你難過
就算覺得腳步重了
我會牽著你一起走
別落寞
那片天還很遼闊
擦乾眼淚
讓我跟你並肩走

Aeren:I still
Remember all those hard times
Still working even way after that bell chimes
Don't believe me
And everybody doubts me
Look at me now
I hope it teaches you how
I didn't give up
I always showed up
I hope you stand up
N shut the doubters up
It's no time to hit the brakes
You know you got what it takes, love
Together we gon shine forever

Aska:我也會懵懂
青春的本我
合:黑暗中點火
列光中閃爍

Repeat **

No comments:

Post a Comment