Saturday, January 22, 2022

"Forever Young at Heart" Sub Song 9


"Quicksnap" - Gigi Yim, Chantel Yiu & Yumi Chung

#即影即友 《青春本我》 插曲 - 炎明熹/姚焯菲/鍾柔美

作曲/填詞: 彭嘉維
編曲/監製: Johnny Yim

G:數到三 倒數的一拍 是友愛縮影
Y:這照片畫面 多得你 才成為見證
C:共你深刻友情
合:無需講都知道
感激你 光陰變好

G:只記得被傷心支配 伴我抗抑鬱
Y:不再驚 誇張的蜚語 流言亦散去
C:共你精彩之旅
合:青春光陰之最
遇到你才不畏懼

原來明白我
只得你了解比我多
無人來伴我
不安中 感恩你經過
當我徘徊重遇跌墮
伴著我闖禍

G:講你知相片翻開背後 已寫文與字
Y:現在珍惜這感覺 曾連繫你我
C:就算分開關係不改
合:回憶滿滿是愛
珍惜你 並不意外

原來明白我
只得你了解比我多
旁人愚弄我
喧嘩中 也試圖維護我
知道這段叫最青春本我
從來不怕什麼
共你精彩過

原來明白我
多得你 付出比我多
無人來伴我
很感激 友誼同步過
找到最初 最知己那一個 就是結果

G:當你返睇呢堆照片
一定會問
G/Y:點解
G:返唔到從前嘅從前
C:或者你有你嘅忙
但係我想講
合:朋友見面
一定唔可以隨便走去躲藏
G/Y:你一定淨係掛住拍拖
C:屋企等你哋on call
合:閨密關係 會唔會陣亡
我將個電話 寫喺後面
如果諗起我 隨時約我見面

No comments:

Post a Comment