Saturday, May 18, 2019

"PARK YOHO Weekend Express" Sub Song


乜嘢叫做婚姻我哋唔知 《PARK YOHO 週末速遞》 插曲 - 大四喜 (劉丹/羅樂林/黎彼得/陳榮峻)

作曲: 徐洛鏘
填詞: 楊熙

劉:Hey乜嘢叫做婚姻我哋唔知
我哋淨係知 人情最少畀一千
畀少一個仙 實畀人唱到出面
仲要着好啲 問你知唔知

羅:乜嘢叫做婚姻我哋唔知
我哋淨係知 成功就會想放肆
老婆老啲啲 就借啲咦係咁先
就係咁鬼mean 問你知唔知

陳:乜嘢叫做婚姻我哋唔知
我哋淨係知 一生一世嘅意義
一生一世 就係永遠咁意思
唔會貪新鮮 問你知唔知

黎:乜嘢叫做婚姻我哋唔知
我哋淨係知 每日都要有心思
長相廝守 記住以下三個字
就係I love you 記住講多啲

合:Yo其實我哋大四喜乜嘢都知
所有長久嘅婚姻 最緊要係嘗試
聽你講多啲 關心都要多啲
唔駛入密碼 愛情就係咁easy

其實我哋大四喜乜嘢都知
所有長久嘅婚姻 最緊要係嘗試
聽你講多啲 關心都要多啲
唔駛入密碼 愛情就係咁easy

Related post: "PARK YOHO Weekend Express" Promotional Clip
Related post: "Lo and Behold" Sub Song

"PARK YOHO Weekend Express" Episode 1

"PARK YOHO Weekend Express" Episode 2

"PARK YOHO Weekend Express" Episode 3

"PARK YOHO Weekend Express" Episode 4

No comments:

Post a Comment