Saturday, March 4, 2023

"Lo and Behold" Sub Song 1 (New Version)


《愛.回家之開心速遞》 插曲 - 大四喜 (劉丹/羅樂林/陳榮峻/鍾志光)

劉:Hey乜嘢叫做IG我哋唔知
我哋淨係知 企上台我哋可以
有心唔怕遲 請你聽我哋講先
我哋有吉士 幾多歲都好都未會怕瘀

羅:Hey乜嘢叫做IG我哋唔知
我哋淨係知 香港人乜都敢試
獅子山精神 有乜嘢都要行先
聽我講埋先 肯do喺香港實有發展

陳:乜嘢叫做IG我哋唔知
我哋淨係知 乜嘢叫做禮義廉恥
四維唔伸張 國家就會係咁先
一味玩IG 一味講呢啲問你點知

鍾:乜嘢叫做IG我哋唔知
我哋淨係知 廣東話就好多意思
廣府九韻玩落更加有拍子
一味ABC 一味講呢啲

合:Yo其實我哋大四喜乜嘢都知
所有潮流新事物我哋乜都肯試
人生流流長咁做先有意義
所有年齡層咁樣做先會啱key

其實我哋大四喜乜嘢都知
所有潮流新事物我哋乜都肯試
人生流流長咁做先有意義
所有年齡層咁樣做先會啱key

"Lo and Behold" Episode 1883a

"Lo and Behold" Episode 1883b

Related post: "Lo and Behold" Sub Song

No comments:

Post a Comment