Sunday, April 3, 2022

"Barrack O'Karma 1968" Theme Song & Sub Song 2

"Barrack O'Karma 1968" Theme Song

"Stand by Me" - JW

伴我左右 《金宵大廈2》 主題曲 - 王灝兒

作曲/編曲: 張家誠
填詞: 李峻一
監製: 何哲圖/韋景雲

出生起開始你在無限獻奉
日復日無言付出未申訴
推一推千秋快樂如在外太空
但何日不再碰
猶如是你我 言語無法再相通

*從來是你伴我左右
無奈是我任性為了找自由
人潮易失散有你共我牽手
然而今天一個走 (然而光陰早遠走)

從來是你伴我左右
前途是障礙去伴我找出口
時代像風雨裡跌蕩那千秋
如能彼此緊靠 驚喜總會有 (如能彼此鼓舞 珍惜已足夠)*

公園中千秋製造無限趣味
共渡著平凡日子是福氣
多艱辛 始終耗盡全力讓我飛
任何事總有你
來承受重擔 在背後為我打氣

Repeat *

從前常共對 落日與清晨
似你我這般脈搏跳得這麼近
並沒有人

Repeat (*)

"Barrack O'Karma 1968" Sub Song 2

"Stand by Your Side" - Fred Cheng

Stand by Your Side 《金宵大廈2》 片尾曲 - 鄭俊弘

作曲: 鄺靜欣
填詞: Wayne James
編曲: 劉易昇
監製: 何哲圖/劉易昇

Hold on to your dream
Don't give it away
Pin to the brightest star
For darker days
Life can be good
Though it's hard to see
I'll help you find it
Trust in me

Throw away your fears
And lock out the cold
Shake off the shadows
Revive your soul
Life will be better
Just wait and you will see
I'm right beside you
Trust in me

*I will stand by your side
When darkness arrives
Together we'll fight
I'll be there for you
Stand by your side
When planets collide
Trust me
And so I will always stand by your side

Dry away your tears
And shake off the cold
Light up the shadows
Ignite your soul
Life will be brighter
Just wait and you will see
I'm here beside you
Trust in me

Repeat **

No comments:

Post a Comment