Sunday, August 7, 2011

Artiste Interviews with Kate Tsui

August 7, 2011
吳卓羲:第一日已係情侶

吳卓羲與徐子珊雖被傳拍拖,但各自的緋聞不相伯仲,分分鐘比演出還要精彩!兩人不避嫌互笠高帽打情罵俏,默契十足的他們每次合作都非常舒服,原來子珊參選港姐時已與卓羲拍檔跳舞,難怪男方說:「第一日已經係情侶啦!」

徐:徐子珊
吳:吳卓羲

不避嫌互笠高帽

卓羲與子珊合作無間,兩人均認為對方好戲,不避嫌地互笠高帽。

徐:2004年我參選港姐,公司安排咗你同我拍檔跳舞,不過你當時好忙,冇咩時間去排,大家冇咩偈傾,但就有提醒你啲舞步,你知我哋比賽好緊張,咪捉住你練多幾次囉!

吳:我仲記得係跳社交舞,得幾個Step,你仲幫我記埋,然後話我知呢個動作係咁、咁會靚啲,但到真正認識係05年拍《突圍行動》。

徐:同你係第一次合作,第一套劇係《女人唔易做》,客串就之前都有。

吳:咁期間都有留意你,你注定食呢行飯,演員要好明白導演要啲咩,講幾次你就知,畀到要求。

徐:其實我都仲係適應緊,幾困難架!頭幾年拍嘢好迷惑,但你就好易帶動到對手。

吳:咁都見你慢慢進步,出嚟拍戲自然就OK,最緊要係真情流露去表達自己。

徐:同你拍過咁多套劇,你覺得邊套最開心?

吳:《團圓》啦,因為一開始已經係拍拖。

徐:呢部確實又係幾舒服,好少戲一開始就一齊,同你又熟,演對手戲機會多啲。劇情入面係講誤會,有好多戲要去演,要了解多啲,好似了解朋友咁,就係更加無奈,哈哈哈!其實同你一齊拍都好開心同舒服,咁我係咪你合作過最舒服嘅對手?

吳:你坐喺我隔籬當然係最舒服啦!講真喺公司入面,你同我合作比率係最多,默契自然有晒,直頭第一日已經係情侶啦!

徐:我成日畀你影響到,每一次都唔知你講啲咩,就帶我去遊花園!同你拍成日畀你影響,唔知我自己做緊咩!

吳:係鬼,你啲感情戲不知幾叻!

徐:因為驚你阻住我收工,你試吓唔係同一部劇會點!好多時做嘢最Close嘅係會舒服啲,唔使時間揣摩,演員之間化學作用要時間培養,最緊要觀眾受落,依家都有Job係搵我哋一齊做,特輯都特登Book我哋一條線。

互數緋聞得啖笑

提到緋聞,子珊與卓羲絕對叮噹馬頭,就讓他們逐一細訴。

吳:我呢方面不嬲都勁,根本就係一個緋聞表!邊單最好笑?馬賽囉!直頭冇聯絡,係唔會發生嘅一個緋聞發生咗!可以點?咪當宣傳囉!不過我合作過都有冇傳過嘅,就係容祖兒,連雜誌都冇寫過,江若琳好似都冇。

徐:我都唔係好多緋聞男友啫!送車?都係緋聞,所有都假,非常假!好似高鈞賢咁,因為當時係同一個經理人,都係當宣傳,所以咩都有……是非。開始會唔開心,驚影響工作、fans同觀眾會點諗,好介意同上心。但係久而久之覺得影響工作好無謂,依家就冇咩所謂,有時係有唔公平,離晒譜咁。

吳:邊單咁過分先?

徐:咪就係話我畀人包囉!真係好唔開心,當時我作出回應係最強烈,因為太過分,對我人格操守同名譽好影響!平時拍劇大家明係咩一回事,但我唔接受呢樣嘢,我亦唔會咁做!

吳:其實係某雜誌覺得我哋尷尬,我就覺得傳過都可以合照,大方啲仲好。咁你呢?當年同黎明好似都傳過吓,點嘅啫?

徐:拍廣告囉!當時啱啱入行仲係港姐,仲傳黎生送部車畀我添!

吳:嘩!一個廣告就有部車?

徐:係有錢收,車呢啲嘢可以供嘅啫!嗰時面對黎生,我係好崇拜嗰種,會覺得距離好遠,因為由細到大都見到嘅偶像人物,好似好虛無咁,有得合作就覺得好玄。其實佢又冇乜嘢,佢會教你同埋同你傾偈,你唔會想像到佢講嘢係好高深,咁正常傾偈都有。(唔反問番佢?)冇,真係好深,佢本身個人好有魅力,好有地位,但講嘢深大家唔明白啫。

吳:空肚食早餐……哈哈!可能我哋IQ低,咁你之後有冇見過黎生?

徐:做嘢見到都有Say Hi,冇問題架!

子珊電癦最迷人

子珊於大眾眼中有一雙殺死人的電眼,那卓羲又可會認同?

吳:我覺得你有一粒電……癦,所以平時唔係望住你視線,係望住你粒癦,呢粒癦係帶動我要去望你所有嘢!

徐:我唔覺得,成日覺得自己好男仔頭。其實我唔係好了解自己,好迷失,又慢熱,唔知點Carry自己,係識好耐嘅朋友會話番畀我知,我係點嘅。

吳:我不嬲覺得你好Lady,愈來愈女仔,又有味道。記得拍《學警雄心》你係男仔頭。依家睇落去就……Wow……你睇嗰雙電眼,直頭迷死人。

徐:我自己都唔知嘅,真係架?

吳:做嘢係會裝到好強,人哋就覺得你男仔頭,但你對住熟嘅人有嗲同女仔一面,係好事。做嘢係要有自己形象,咁你本身係女仔,唔好玩健身呀。同你拍咗好多部劇,又成日一齊做嘢,睇到你同熟嘅工作人員、同事,係有自己一面。

願為家庭棄事業

雖然卓羲與子珊都熱愛演藝工作,但花無百日紅,兩人亦有想過其他出路。

徐:有冇諗過畀幾多年時間自己?中間有冇心灰意冷想離開?

吳:點解我唔會做呢行?咁我留喺公司一世都未必會要我啦!甘草有好多都冇做,可能好值租喎!又可能我會做關於製作上嘅嘢,做攝影師都唔出奇。

徐:今時今日我都享受演戲,鍾意表演,你叫我突然唔做會好痛苦,暫時未有諗。以前做到攰都會唔開心,但未至於要走。如果唔做呢行,我諗做番學生係我夢想,又或者睇吓會唔會嫁,遇到個好嘅男仔閃婚都OK,我願意為家庭放棄事業。

吳:呢個年代嘅女仔係會,想要個幸福家庭多過事業,好虛浮。

徐:家庭好緊要,將來我會尊重另一半,希望係可以家庭時間多啲。人愈大愈發覺家庭重要性,因為無論點都會喺背後支持你。

吳:咁你會唔會生小朋友?

徐:我冇諗喎!

吳:我會生,但有冇啲唔喊嘅BB?身邊好多朋友生晒,睇到佢哋無奈而又幸福,自己都會攝高枕頭諗,到時自己結婚會唔會生呢?家姐個女一路大,見佢真係又無奈又煩。不過有BB係開心啲,我以前唔會鍾意,但依家就改變咗,唯一唔接受就係唔可以大肚結婚,同埋想生女先。

080711_01
徐子珊與吳卓羲老友鬼鬼,坐大髀情深對望亦不怕再惹閒言閒語。

080711_02
吳卓羲坦言視徐子珊是好兄弟,日後亦會不避嫌繼續約對方食飯。

080711_03
子珊經常笑吳卓羲愛做無聊事,其實是想搞氣氛。

080711_04

080711_05
吳卓羲承認馬賽是好女仔,但不是他杯茶。

080711_06
子珊出道初期曾與黎明傳緋聞。

--------------------

August 14, 2011
黃宗澤口甜舌滑喪玩子珊

徐子珊唔只外表Cool到爆,原來性格也男仔頭十足,開工愛踢人字拖,平民指數極高,不過卻因而引來老友黃宗澤「垂青」,不時聯同一眾猛男玩弄她,單憑口技已贏足十條街,縱使貴為港姐出身,美貌與智慧並重,但子珊仍毫無招架之力,惟有安於當眾人的歡樂小姐,認真慘情!

演情侶激咀唔尷尬

徐:徐子珊
黃:黃宗澤

黃:第一次同你拍劇,應該係05年嘅民初劇《千謊百計》,嗰時睇見你好慘,都已經日拍夜拍,仲要開埋電影《跟蹤》,記得《千》劇你個角色好難做,成日要崩潰,有少少黐線,又有喊嘅場口,不過你又喊唔出,我就走埋嚟鬧你,問你知唔知阻住我收工,快啲啦,其實你知我係幫你嘅。

徐:多謝你囉!咁辛苦咁難演嘅角色,有個好對手差好遠,你除咗喺戲入面成日幫我,戲外都有教我演戲嘅嘢。

黃:我都叫做演咗幾年戲,有時你好似唔知點handle,唔敢講教,係多啲經驗啫!

徐:呢啲咪係前輩囉!之後同你有一大段時間冇合作,中間都有一齊去啲Annual Dinner、Sales Present跳舞。

黃:嗰段時間係我哋兩個最慘之時,因為拍劇拍得好犀利,個人好攰,啲嘢又冇時間排,排兩次就話上台,其實嗰時好忟,心諗你想我做到啲乜嘢呢?依家好啲,睇化晒,唔知你覺唔覺,以前我有唔妥嘅嘢會出聲。

徐:我發覺個個年輕時都會咁。

黃:個心有團火嘛!不過依家團火熄咗!

徐:其實係放咗喺其他地方,會變得識去控制。記得同你合作《情人眼裏高一D》,有感情線,同阮小儀、王祖藍仲玩到癲,題材又輕鬆,最近我哋又喺劇集《潛行狙擊》演情侶,你覺得我有乜轉變?

黃:我覺得同你性格有相似地方。

徐:通常啲人唔會鍾意啲同你似嘅人,我第一日開工都比你哋遲咗一個月,因為拍緊第二套劇,記唔記得我問過你點解一定要搵我,同時孭兩套劇好辛苦,我會好唔開心,唔想拖累你哋,唔想令角色出嚟唔好。

黃:我都有同你講呢個角色除咗你,冇乜邊個可以handle。

徐:你嗰刻好似好抬舉我咁。

角色不作他選

黃:同你同grade嘅人,放邊個落去都唔似,我都有諗過,楊怡唔似,唔好講入面性格,個角色係同你外形襯。你又唔係好小家碧玉樣,係型嗰隻,寸少少樣又得,呢個角色係需要咁,鍾嘉欣亦唔襯,陳法拉都得嘅,不過佢都係同一劇組,胡杏兒都唔似個角色人物。

徐:拍完之後你覺得係唔係呀?

黃:咁你又記唔記得,拍之前有同你講,我會係野獸咁對你。

徐:嗰時你講到好激動o架。

黃:我話會扯你頭髮同咬你,唔係一般情侶嗰啲錫錫。

徐:我當時都驚驚哋話唔係嘛,咁收劇本嗰時都知,我都問監製點解要搵我。

黃:都冇乜嘢,見你入組後好快pick up到。

徐:咁對手都好重要,要好熟先得,因為第2、3集已經係激情戲。

黃:你諗吓喺荒郊野嶺劈劈吓友,都要打個茄輪先。

徐:仲要兩個喺元朗拍咗成日濕笠笠。

黃:朝早9點幾畀人劈,最後去到大草原,你係女仔都出晒汗啦,仲要坐喺山頭打茄輪,好彩同你熟,又當你係男仔。

徐:起碼唔使尷尬,磨合時間少,好彩我同人哋女友好熟(此時黃欲拿餐牌看,徐立刻閃避),嘩,我真係好驚,哈哈!起碼知人哋唔會嬲先,(有冇同人哋女友備案?)又覺得唔需要咁做,大家都係工作會明白。

黃:我冇打你,都係整蠱你之嘛,驚乜。

踢人字拖開工有苦衷

徐:由第1日入劇組開始,你哋令我好有歸屬感囉!

黃:唔好話我,謝天華同有啲玩得嘅導演,都係矛頭指向你,不過大家都係講笑,唔會郁手郁腳,可能你性格玩得同男仔頭啲,又真係冇乜點當你係女仔,我一同天華夾埋你就死梗。

徐:你哋唔使郁,淨係講嘢都頂唔順。

黃:你最多咪話哎吔,你哋好煩。

徐:你哋成日言語輕薄我,戲中我仲要着貼身衫、短裙高踭鞋。

黃:成個性感OL咁,唔整蠱你整邊個呀?日日開廿幾個鐘喎!

徐:我成為眾人嘅娛樂,係歡樂小姐,負責派禮物。

黃:連導演都整蠱你嘅時候,你自己好好諗吓!

徐:對住幾十個男人好尷尬,本身同天華都熟,你哋成日叫我周圍走,兩邊擺,好恐怖,我都唔知點,好慘架!成兩個月都係咁。

黃:你返工嗰個樣仲男仔過啲男仔,踢人字拖,我都唔明點解,究竟你係咪女嚟架?

徐:咩呀,王菲都係踢拖o架!

黃:但你踢拖同人哋踢拖唔同嘛!

徐:咁你即係話我冇氣質啫,我都有着牛仔褲o架!

黃:行入廠個勢又似男仔。

徐:你成日話我粗魯。

黃:可能我貪靚啦,我都有襯吓先出門口,你真係T shirt、牛仔褲、踢對拖鞋咁。

徐:我又真係好casual,你知唔知點解我着人字拖?因為開工着高踭鞋,如果着波鞋會有襪印,我為個角色有苦衷o架!

黃:你仲要着4、5、6吋嗰啲高踭鞋添!

徐:咁你高嘛!我知對手係你,專登去買襯番你架!不得不承認我係男仔啲,已經盡量扮女仔嘞。

黃:咁你啲性格喺呢行係好,男、女仔都得,咪可以食幾瓣囉!

徐:嘩!多謝你呀!

黃:平時冇拍劇我哋少聯絡,係呢行通病,我自己成日見嘅朋友唔多,來來去去都係同一班,不過唔係呢行。拍完戲感情都依然在,但唔係成日見啫,我同天華唔會一星期約出來食飯一次,不過一見面又會癲晒咁。

演技是生活經驗累積

徐:同你都係公仔箱出嚟拍戲、出唱片,你覺得邊樣令你好有興趣?

黃:畀我揀會鍾意演戲,有時諗嘢覺得冇乜自己性格,但又覺得享受,啲朋友成日問我近排係咪唔開心,其實我唔係,只係投入咗角色。

徐:同你一齊拍嘢好開心,就連梳頭阿姐都話你把口係最甜,我覺得我呢方面唔似你,因為我唔識氹人。

黃:我唔知咁係咪好事,拍嘢大家開心氣氛會好,會選擇講好嘅嘢,衰嘢唔講,我宗旨係你冇責任受我氣,除非我出糧畀你,或者你做咗啲好錯嘅嘢。

徐:你喺呢個圈咁多年,有冇出現過失意嘅時候?

黃:又冇乜,就算唔開心又好快搞得掂,慶幸一做嘢可以將所有嘢放埋一邊,麻醉自己諗其他嘢。

徐:我都係,唔開心情緒唔會延續好耐,開心就好忘我,會喺角色度發洩,笑同喊都放盡啲,所以幾enjoy呢個忘我境界。

黃:拍戲有幾樣嘢幫到,試過有日上堂有啲壓力,望住鏡見到自己笑,係開心笑嗰隻,睇報道話做運動可以忘記唔開心,咁我咪跳吓舞、拍吓劇、踩吓單車囉!

徐:大家都演過咁多套劇,你有冇邊套係唔想睇番?哈哈哈哈,我就唔敢講,開頭喺電視度睇番自己好尷尬,唔知點咁!

黃:演技係生活經驗累積,當人愈大睇番之前演嘅戲,會覺得做乜嗰時會咁,好醜樣。

徐:你今年出唔出碟?

黃:係有計劃,不過唔知出唔出到,因為基本上我都冇停過做嘢。

徐:作為演員拍咀戲實唔少得,咁你有個圈內女友,會唔會有阻礙呢?

黃:從來我都冇呢啲嘢,一演戲就遇神殺神,唔好搞我,其實我幾享受與唔同嘅人合作,因為會畀到唔同元素自己。

徐:咁我畀咩元素你?

黃:就係點玩你囉,不過你都唔算易恰,間中都有還擊嘅。

081411_01
黃宗澤不時聯同一班猛男整蠱徐子珊。

081411_02
子珊與黃宗澤拍《千謊百計》時,撐艇仔談情。

081411_03
謝天華(右起)、陳法拉、徐子珊與黃宗澤在《潛》劇合作愉快。

081411_04
黃宗澤笑子珊是男仔頭。

081411_05
子珊自言開心時會投入忘我境界。

081411_06
子珊與黃宗澤拍親熱戲,唔使備案。

--------------------

August 21, 2011
阿田晒金句子珊當明燈

徐子珊與田蕊妮年齡雖然只差兩載,但入行時間卻相距10年之多,面對人生閱歷豐富的阿田,子珊自然視對方為學習對象,更不時以筆記下對方的金句,失意之時作為推動力;除了工作,已為人妻的阿田也大談自己的「幸福史」作為子珊愛情路上的「明燈」,更大爆兩口子的相處技巧:無所不談,就連糞便形狀亦照講可也,愛得認真坦蕩蕩!

瘋狂玩牌開展友誼

田:當年同你拍劇集《少年四大名捕》,雖然係冇對手戲,但喺大陸外景同你住對面房,就係咁搭上咗!記得嗰時好凍,你竟然連羽絨都唔帶。

徐:徐子珊

田:田蕊妮

徐:第一次出外景,咩都唔識嘛!

田:真係好離譜,好在我呢啲師奶仔出埠做足準備,係咁借暖包同羽絨畀你。不過你畀我印象好好,唔使開工會喺房睇碟,《兩生花》嗰啲,仲叫埋我一齊睇,不停研究,我覺得你對做戲好有熱誠。

徐:其實大家性格幾似,都係男仔頭。不過你成日話我對自己有誤解,又話我唔係男仔頭……(記者:吳卓羲都話你有內在女人味!)

田:佢原來已經嗅到你內在嗰度喇?都話你哋有嘢啦,扮晒嘢!

徐:我都嗅到你內在o架!

田:唔出奇吖,我哋咁親密,估唔到卓羲都嗅到。

徐:好攞命呀!諗起嗰次Trip真係玩到癲,臨走都玩鬥地主,鬥到呢……

鬥地主 玩死自己

田:我哋就係嗰次學識鬥地主,哈哈!

徐:成班後生真係好好玩,輸咗有罰o架!嗰次同你、陳鍵鋒三個人玩,輸咗要打電話去玩人,結果我輸咗要打去某同事間房度,問佢要唔要服務……

田:我記得呀!好在佢瞓緊覺唔知咩事囉。

徐:當晚唔知點解得我輸,畀你哋玩到好慘!另一個就係要敲房門,嗰時係半夜,對象係鍵鋒助手,結果佢只係着底褲開門,都不知幾尷尬呀。
抄下啟發性言論

田:雖然之後冇合作過,但大家都間唔中會出來睇戲、食飯同睇騷,又會有學術性探討,近排就探討人生哲理……

徐:記得跟你聽個喇嘛講talk,聽完令人平和啲,冇咁執着同煩惱。

田:你對工作好緊張,成日畀好多壓力自己,咁大家傾下偈,輕鬆吓囉!

徐:我對住你成日會drop notes,因為可以寫低再慢慢嘴嚼。記得有次你講「演戲要認真,但唔好緊張」,無錯,呢個係一線之差,因為緊張就享受唔到過程。你對我好有啟發,我發覺你經常性好開心,想喺你身邊感染點去to be happy。

老公係我最好朋友

徐:你話以前唔敢講嘢,但見你做主持又幾放喎!

田:《超級巨聲2》我當係練習,當時個監製搵我做,但《巨1》已經好多是非,無論主持、參賽者都好多萬箭穿心,係一個充滿批評嘅節目。我因為驚唔想做,返到屋企老公好認真望住我講,話我一世人喺山洞唔係辦法,做戲以外就唔夠膽去試係唔會有進步,仲叫我去面對,嗰刻我覺得佢好Man,決定試下!橫掂錄影可以剪輯嘛,最後娛樂到觀眾都開心。

徐:咁你咁忙,又拍劇又主持,點生Baby?

田:係好充實,依家未有呢個諗法。如果生B係為開心,依家我夠,咁唔需要,但我同老公都有傾過嘅。

徐:你哋兩個好sweet,係好離譜,你老公唔使出Trip,你就返工死都唔揸車,要老公喺元朗揸車載你返將軍澳,放工又等老公唔知喺邊度出嚟接,然後兩口子食飯,呢啲就係Spend Time Together,日日見未必係最好,但搵到方法去溝通相處就好難得。

田:係o架!你好似好羨慕咁。

維繫夫妻感情妙法

徐:你係我好朋友外,仲係我學習對象,點解你講嘢我聽得咁清楚,因為我睇到你身邊每方面都處理得好好,當然有鬧人時候啦,其餘亦有好多嘢值得我去借鏡同學習。咁你兩公婆平時點維繫感情?

田:人生都係一個旅程,既然參加咗旅行團,咪開開心心玩咗佢囉,老公係我最好嘅朋友,我就係佢最好嘅傾訴對象,咩咩狗屎垃圾都講,老公屙唔出屎都會同我講,話題會牽涉到啲屎靚唔靚添,我覺得冇問題,坦蕩蕩,其實有乜嘢未見過,佢係我最信任嘅人,如果喺老公面前都要戴面具就好悲哀。

信佛變開心豁達

徐:人哋成日話圈中伴侶難啲維繫感情,你同老公會唔會因小事嗌交,成個鑊飛埋去嗰隻?

田:有時都會嗌,好正常。印象入面以前成日嗌,近兩三年好少,試過好激烈,因我哋唔係柔弱嘅人,口快過個腦,有咩唔啱直接講出嚟,通常都係老公讓我,有時會覺得係畀佢寵壞,喺佢保護下成長。

徐:咁你都幾幸福喎!

田:老公都有話我做人有時唔好咁惡,世界唔只老公同屋企人。我好感恩可以遇到佢,依家大家少咗鬧交,可能信咗佛啦。以前啲人見到我話我好寸,其實係自己唔敢講嘢,入咗行覺得自己係一碌葛,咩都唔識,咁不如少講少錯,起碼唔會畀人笑,結果因為咁封住自己,冇晒自信。

學懂慢活 享受人生

徐:咁後來點樣先令你有轉變?

田:我信咗佛3、4年,係道理令我知道,我以前可能好介意人點睇我,其實控制唔到,我都想好似王菲同張曼玉咁,於是自然就迷失自我,唔知快樂喺邊,係信仰令我有勇氣面對自己。

徐:你啱啱講嘅,我有7、8成經歷過同經歷緊,我都經常好loss,人不斷成長,睇番轉頭係跌跌碰碰,不過依然行緊,所以好多嘢唔好睇太重。

田:咁你loss嘅時候點算?

徐:好loss都要繼續返工,個心好空,靈魂唔知去咗邊,咁出嚟嘅嘢都唔會好,個樣又唔靚。人冇自信時愈會表現得好勝,因為我25歲先入行,已經冇咩時間,對所有嘢都會緊張,好多人話我唔識講笑,依家好啲,唔介意畀真正嘅自己人哋睇。

田:人每分每秒都改變緊,根本冇一個係自己,所以要相信同享受每一刻,就會開心同豁達。我都要學「慢活」一啲,以前同一時間會轉好多想法,依家就會做完一樣先一樣。

082111_01
阿田(右)和子珊歲數只相差兩年,關係亦師亦友,難怪如此投契!

082111_02
阿田和子珊乜都玩一餐,訪問期間笑聲不絕。

082111_03
子珊和阿田因拍《少年四大名捕》而結緣。

082111_04
子珊和阿田在訪問中大談愛情觀及兩性相處之道。

082111_05
阿田與杜汶澤結婚後,兩口子的甜蜜有增無減。

082111_06

--------------------

August 28, 2011
小儀子珊甘做小女人

有人喜愛把港女與公主病畫上等號,加上本地女多男少比例下,要找到心儀對象甚有難度,有見及此,於愛情路上儼如乾旱沙漠的徐子珊與阮小儀,同聲認為當小女人有着數。不過演過無數感情戲的子珊,堅拒與圈中人談戀愛,直言感覺戲味很濃;小儀則呼籲時下女性不要為結婚而結婚,免到頭來後悔莫及!

徐:徐子珊

阮:阮小儀

開咪放笑彈 氹人開心

阮:你知唔知我哋電台好多男仔嗒你糖,一聽到你個名就話正,森美都話欣賞你,私下亦有讚過你,你有個性感icon,每個男仔都會畀你迷倒。

徐:冇啲咁嘅事。

阮:你其實都幾有特性,TVB藝員好有星味難接觸,你係唯一一個唔係,歌手同電影都得,我唔當你係藝員,雖然你係性感,但認識你時就係好男仔頭好爽,親民又冇架子。

徐:你真係好funny,咁你都好好玩,好少見你唔開心,都知呢個係職業需要,你同森美嘅角色要氹人開心,我識嘅你其實係一個artist、藝術者,只不過將自己某一方面嘅嘢沉鬱咗!

阮:邊個八畀你知?

徐:你同森美on air時好嘈,off咪就好靜,因為已經將啲energy放晒出嚟。

阮:有時人大咗會攰,把聲唔同咗,以前我可以好高音,但已經笑到壞咗,行街食飯唔係幾講嘢,啲人會以為我唔開心,但我唔可能24小時都咁情緒高漲,有機會都會休息吓。

徐:成日聽你電台嘅節目,覺得你好開心、王祖藍都曾經話我有潛質演喜劇,但冇人搵囉,就算做喜劇都係演serious角色,同公司講過又冇人理,其實我某部分可以好豁出去。

阮:記得有次有個舞台劇,森美扮奶奶,講嘢好有鄉音,你夠膽死成個訪問同我哋一齊講鄉音。

徐:嗰次真係好好玩,睇番feedback,都話原來我幾好笑,好有滿足感,大家終於發掘到我另一面。

中女不可悲勿為嫁而嫁

當電台主持腦筋當然轉數快,不過於男生面前,小儀卻搖身一變成小女人……

阮:我喺男仔面前係小女人,感情上樂意咁做。以前會忟男友,但經歷過之後,就覺得小女人有着數,我又唔會打男仔,只會哦哦,不停反轉一個問題去問,真係要改。

徐:喺感情上我都係小女人,可能覺得自己係小朋友性格,乜都唔理,唔識得為人設想,以前會覺得梗係對方就我,唔係要我講呀,最好你自己諗到啦,明明問對方想去邊度食,其實自己諗好咗,係有呢啲通病,大個就覺得呢種關係唔健康,真係要溝通。

阮:我都覺得大家拎出嚟講係好事,我有年幾冇拖拍,覺得date緊有啲位好易變成朋友,本身有一堆異性朋友,開始當然希望兩個人一齊,但到咁上下對方就會問你有冇單身女仔介紹。

想搵個老外拍拖

徐:平時工作已經好忙,感情事冇心力去博,唔可以再用幾年時間去培養,好難承受,我唔可以好似正常情侶咁拖手食飯,都好少男仔可以接受,所以我想揀圈外人,如果遇到個啱嘅對象,我唔介意出街食飯畀人影,不過對方介意呢。試過幾次date,對方想送我返屋企,我話唔使,因為驚有狗仔跟。之前有周刊騷擾我家人都會心痛,何況係對方屋企人,人哋未必鍾意,所以我諗住搵老外。

阮:我認為唔好為結婚而結婚,我哋呢啲中女,今時今日唔係可悲o架!呢個年紀有男人錫自己,可以拍拖就拍拖,應該好好享受。為結婚而結婚,身邊太多呢啲例子,順其自然,以前我有set咗25歲結婚添。

徐:我15歲就開始同阿媽講,唔結婚唔生仔,唔係一紙婚書嘅問題,而係關乎一個家庭。

阮:要睇人囉!大家認真相處去生活,緊要過搵一個老公結婚,咁會影響人生,離婚嘅人心理會有陰影,有朋友離婚帶住個小朋友,會覺得冇男人會鍾意,其實唔可以咁諗。

徐:如果將來對象係圈內人我更加唔得,因為件事太過戲劇性,我演戲易投入角色,都信唔過自己,好容易諗到呢樣嘢。

難忍男友拍咀戲

阮:真係畀你搵到呢個人,會點做?

徐:如果搵到段關係係長久,我會選擇離開娛樂圈,係為咗捍衞同呢個男人嘅將來,因為成日演感情戲,知道大家可以拎幾多嘢出嚟,但到真正嘅時候,會覺得呢句對白咁熟嘅,咪係表情A,好容易覺得係咁,會唔舒服,同埋我唔能夠接受男友同其他演員咀,最好唔好啦。

阮:我接受到,要對自己有信心嘛!近排見你畀人影相抱住個小朋友,覺得你會係個好媽媽。

徐:我可以o架……呢種感覺都係近年嘅事,家姐生BB後令我對小朋友都識照顧,有時阿媽行開幾個鐘我都幫到手。咁你會唔會生?

阮:你睇我個臀部咁大就知會啦!但我都係睇對方有冇需要,呢個年代好多人覺得養寵物足夠,媽咪又冇壓力畀我,所以有機會生就生。
細粒係賣點想過選港姐

身形對女性來說尤其重要,個子不高的小儀也曾為此感不快……

阮:以前讀書時會介意,但入行之後發覺原來呢樣嘢可以係自己賣點,大家諗細粒女仔嘅時候就會諗起我,都幾好,有時會諗因為自己形象得到呢份工作,唔係一定香港小姐腳長先吃香,太多呢啲靚女,總有啲搞笑角色。

徐:我唔係走靚女路線。

阮:公司要你走嘛!有人同我講最緊要唔好介意,咁望吓鏡就知係二打六咪安於本分,細個有諗參加香港小姐,話晒我個樣唔差,做唔到冠軍,第3名cute cute地,我自問都OK,嗰個年代會代表香港去日本參賽,冇諗入娛樂圈。

徐:最後你做乜冇參加?去咗電台開咪做節目?

阮:我細個聽收音機,好鍾意林珊珊,因為佢聲靚,都有人話我把聲似佢,曾經選過商台DJ,但落選……不過我都算好彩,後來又迂迴曲折咁成功咗。

082811_01
小儀(右)與子珊齊作愛的呼喚,願意做小女人,讓人愛。

082811_02
小儀原來也想過好似子珊一樣去選美。

082811_03

082811_04
子珊與小儀分享開心事。

082811_05
子珊希望找個圈外男友,享受正常的拍拖滋味。

082811_06
小儀在電台開咪,將歡樂帶給聽眾。

*Credits to orientaldaily

No comments:

Post a Comment